http://udreplicas.com/index.php?option= ... icle&id=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Så, noen som tør kjøre rundt som Batman eller Supermann?

Tja, kronerulling?Kawagutten skrev:Jeg tør kjøre med den men vet ikke helt om jeg vil betale for detmen hvis noen har lyst å kjøpe den til meg skal jeg bruke den
Huff jeg sier mye rart,det får bli den Batman drakta da :-)åjongsanim skrev:Tja, kronerulling?Kawagutten skrev:Jeg tør kjøre med den men vet ikke helt om jeg vil betale for detmen hvis noen har lyst å kjøpe den til meg skal jeg bruke den
Du får kontakte dem og tipse om detCarpa skrev:Skuffende å ikke finne Catwoman
Du er vel glad de ikke har Borat drakt?Kawagutten skrev:Huff jeg sier mye rart,det får bli den Batman drakta da :-)åjongsanim skrev:Tja, kronerulling?Kawagutten skrev:Jeg tør kjøre med den men vet ikke helt om jeg vil betale for detmen hvis noen har lyst å kjøpe den til meg skal jeg bruke den
Har noen klær du kan sy omCarpa skrev:Skuffende å ikke finne Catwoman
Kanskje litt dårlig beskyttet dajongsanim skrev:Du er vel glad de ikke har Borat drakt?Kawagutten skrev:Huff jeg sier mye rart,det får bli den Batman drakta da :-)åjongsanim skrev:Tja, kronerulling?Kawagutten skrev:Jeg tør kjøre med den men vet ikke helt om jeg vil betale for detmen hvis noen har lyst å kjøpe den til meg skal jeg bruke den
Jeg har hørt at hud beskytter bedre enn tekstilCarpa skrev:Kanskje litt dårlig beskyttet dajongsanim skrev:Du er vel glad de ikke har Borat drakt?Kawagutten skrev:Huff jeg sier mye rart,det får bli den Batman drakta da :-)åjongsanim skrev:Tja, kronerulling?Kawagutten skrev:Jeg tør kjøre med den men vet ikke helt om jeg vil betale for detmen hvis noen har lyst å kjøpe den til meg skal jeg bruke den
Minner meg på en film jeg så her om dagen..jongsanim skrev:Du er vel glad de ikke har Borat drakt?Kawagutten skrev:Huff jeg sier mye rart,det får bli den Batman drakta da :-)åjongsanim skrev:Tja, kronerulling?Kawagutten skrev:Jeg tør kjøre med den men vet ikke helt om jeg vil betale for detmen hvis noen har lyst å kjøpe den til meg skal jeg bruke den