Kawagutten skrev:Carpa skrev:Eller cut and paste de som står oppført i det fylket turen skal finne sted og send de en PM.
Slik som på vedlagt bildet. Det må være linjeskift mellom hvert nick for at det skal fungere å legge inn flere mottakere samtidig.
Anbefaler at man informerer om turen i tråden også, det kan jo være noen som vil hive seg på, men som ikke står oppført på listen.
Eksempel:
Denne løsningen kommer nok godt med :-) kommer nok etterhvert til å prøve ut litt forskjellig så vi får se hva det blir til :-)
Har tenkt på dette før men ikke fått prøvd det ut,har også tenkt tanken på å sette opp to forskjellige grupper.
Hva synes dere om det å ha forskjellige grupper som f.eks. akkurat startet opp og kjørt i mange år? (bare en liten tanke etter å ha hørt på noen meninger men lurer vel mest på hvordan det blir å sette det opp her)
Min mening er hittil den at det går helt fint å kjøre med flere forskjellige folk og tilpasse kjøringen deretter så lenge det ikke kommer noe i veien som at jeg stivner i noen muskler(ved kjøring under fartsgrensa) eller en helt uimotståelig svingete vei men da bare venter jeg litt så kommer de andre :-) og er vi mange får jeg heller kjøre først eller sist.Dette er kanskje ikke ok for absolutt alle men for de aller fleste.
Om det skulle vise seg at det blir veldig mange som blir med på disse turene "Noe jeg betviler"(Erfaringsmessig)
Er det vel bedre å se på dette med flere grupper da

Ellers så skal det mye til at den tregeste ødelegger turen for de raskeste, eller motsatt.
Om begge er litt innstilt på å flekse litt