Turen er over, og jeg sitter i sofaen med en ganske så vond skulder
Reiseruten ble ca sånn her : Blaker - Mortens Kro - Jevnaker - Tyrifjorden rundt ( østsiden opp og vestsiden ned ) - Tyrifjorden ( Hjem til Busa Trond ) - Vikersund ( Hoppbakken ) - Lier og hjem
Jeg reiste hjemmefra med retning mot Mortens Kro, hvor jeg møtte Ojda og Taco. Deretter gikk turen til Jevnaker, hvor vi traff Busa Trond. Derifra gikk turen på østsiden oppover Randsfjorden til Dokka. Deretter nedover Randsfjorden igjen, på vestre side.
Etter det dro vi hjem til Busa Trond, og der hadde BusaBakeEplekapeKona lagd en nydelig eplekake som ble servert med vaniljeis, alt av ypperste kvalitet :-)
Etter at eplekaka var godt plantet nede i magesekken, dro vi ned til Vikersund skiflyvningsbakke. Ble nesten kvalm av å se nedenfra og opp. Tenk deg ovenfra og ned

Ojda mente han hadde klart å kjøre et stykke oppover bakken, men da måtte han ha stått !!! Bakken var stengt, så det fikk vi ikke se...
Jeg sier hver gang at dette var en knalltur, men dette var en knalltur fra øverste hylle, som sent vil glemmes: KNALLVÆR, KJEMPEFIN NATUR, LITE BILER, SINNSYKT GOD EPLEKAKE OG SIST MEN IKKE MINST REISEFØLGET
Har også et spørsmål til brukerne på MCsiden.no : Nullet ut trippeltelleren på sykkelen, og startet " loggen " til GPS'n, før jeg dro hjemmefra. Da jeg kom hjem stod det 44,9 km på sykkelen og 39,4 km på GPS'n. Hvem skal man stole på.
Som vanlig legger jeg ut bilder fra turen:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.