Søndag 8 september

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Re: Søndag 8 september

Legg inn av SuperMorten »

Busa Trond skrev:
PCP skrev:...Men jeg ga i alle fall vestsiden Randsfjorden en ny sjanse igjen i går, og syns ærlig talt den veien er helt forjævlig. :-# =;

Her er det stå-sykkel som er tingen! Som du nevner, tigerguttene koser seg nok, og jeg spurte også S-Morten om denne veien etter at han hadde kjørt der med luksus-SUV'en sin for noen uker siden, uten at han hadde merket noe uregelmessigheter...
SuperMorten kjørte østsiden nedover :vs Men jeg elsker vestsiden :prf
Jeg kjørte VESTSIDEN..!!! :prop: :knegg Med demperen innstilt på comfort, så ikke jeg noen ujevnheter.. :knegg
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
PCP
Motorsykkelen din: Honda VFR750 (1996)

Legg inn av PCP »

Plumber skrev:
Må nok investere i en slik Tiger da vel... eller som Busakona sa : En sykkel for de som er 50 +... :lol
Helt klart, hadde jeg bare vært gammel nok, så skulle jeg også gjerne gjort det!

Neida, det virker jo som knakende gode sykler, så kunne helt sikkert funnet meg tilrette med en selv. Men inntil videre tror jeg det blir å velge riktige veier, samt huske å sile ut turtips fra puse-gutta. :P :p

Brukeravatar
PCP

Legg inn av PCP »

SuperMorten skrev:
Jeg kjørte VESTSIDEN..!!! :prop: :knegg Med demperen innstilt på comfort, så ikke jeg noen ujevnheter.. :knegg
Haha, det er jo helt vilt Morten, da er det mye som tyder på at BMW demperinnstilling demper alle sanseinntrykk. :lol

Jeg vurderte faktisk å stoppe for noe bilder av det verste, for å høre om vi snakket om den samme veien. Men gjorde det dessverre ikke, og skal ikke dit igjen.

Men noe som hadde vært litt artig; Busa-T du har vel såvidt jeg husker GoPro? Hadde vært gøy å se film av hjulopphenget på Tiger'n jobbe mens du kjører hva remmer og tøy holder på den veien. (Men ikke noe ståing, det er juks! :[-( )

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

PCP skrev:
Jeg vurderte faktisk å stoppe for noe bilder av det verste, for å høre om vi snakket om den samme veien. Men gjorde det dessverre ikke, og skal ikke dit igjen.
Jeg snakker om denne veien.. Var den ille altså..? Vel, det var i så fall siste etappe av prehøstturen, så kanskje sanseinntrykkene var noe påvirket av dårlige vestlandsveier. Jeg lå ihverfall i god driv og bare priset meg lykkelig over lite trafikk.. :prop:

http://goo.gl/maps/rkDIh" onclick="window.open(this.href);return false;
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
PCP

Legg inn av PCP »

Jepp, det er riktig vei Morten. ;-)

Har heldigvis ikke kommet ut for noe liknende på Vestlandet, eller egentlig noe annet sted så langt. Riktignok har jeg vært borti strekninger med enda styggere humper, og de fleste fjellovergangene har noe, men problemet jeg har med akkurat denne strekningen er at det er maks 1 mil relativt grei vei, også er det 7 mil elendighet. Da blir det rett og slett bare slitsomt for min del.

Men for all del, om man ikke plages av det, så er det ellers en flott vei! :thumleft

Svar