??? Men er det ikke sånn at man må ha samtykkeerklæring på forhånd da, Taco?taco skrev:Har tillatt meg å benytte bilde tatt av Ojda under Randsfjorden rundt 2013, som mitt nye profilbilde.![]()
Håper det er ok...![]()
(ref ditt foredrag på Svullrya)

??? Men er det ikke sånn at man må ha samtykkeerklæring på forhånd da, Taco?taco skrev:Har tillatt meg å benytte bilde tatt av Ojda under Randsfjorden rundt 2013, som mitt nye profilbilde.![]()
Håper det er ok...![]()
Dette er en slik "Ta seg tilrette-kultur" som tvinger seg frem,Gielas skrev:??? Men er det ikke sånn at man må ha samtykkeerklæring på forhånd da, Taco?taco skrev:Har tillatt meg å benytte bilde tatt av Ojda under Randsfjorden rundt 2013, som mitt nye profilbilde.![]()
Håper det er ok...![]()
(ref ditt foredrag på Svullrya)
Finn fram den siste skvetten på Akevittflaska fra forrige helg du Taco,taco skrev:Krangel i Bamseklubben?JA, så moro!
@Gielas - Så du husker foredraget mitt om samtykkeerklæring ja - må ha vært tidlig på kvelden det da.![]()
Men nå er det jo sånn at både Gielas og Ojda har rett i sine uttalelser, så da blir det jo ikke no' moro allikevel.
Men det kan sikkert være muligheter for å vri og vrenge på det - men ikke på MIN blogg!!!
Sorry tacotaco skrev: Men det kan sikkert være muligheter for å vri og vrenge på det - men ikke på MIN blogg!!!
Gielas skrev:Sorry tacotaco skrev: Men det kan sikkert være muligheter for å vri og vrenge på det - men ikke på MIN blogg!!!![]()
Kan vi dele litt på skylda; jeg tar på meg vriinga og ojda vrenginga?
(Jeg må kanskje få samtykke fra ojda først?)