Kjører jeg heller inn til siden å venter to minutter, å får jevn kjøring i kosesvinger i eget tempo
som belønning. Det finnes ikke noe som er mer irriterende en biler/bobiler som ødelegger gromstrekkene

Det så jo ut til at bilen holdt en jevn god fart, det irriterende er at de sperrer (ut)siktenojda skrev:Ref Hakhap's siste klipp, med LilleCarpas bemerkning er jeg helt enigMen når jeg finner å irritere meg over sånne bilister, og ikke kommer forbi.
Kjører jeg heller inn til siden å venter to minutter, å får jevn kjøring i kosesvinger i eget tempo
som belønning. Det finnes ikke noe som er mer irriterende en biler/bobiler som ødelegger gromstrekkeneNoe sier meg at Hakap ikke nødvendigvis følte det sånn
Å starte og kjøre VFR med dårlig batteri, er å be om regulatorhavariPCP skrev:Uten øvrig sammenlikning har jeg hørt at griser oppfører seg på samme måte som Shadowen, når slaktebilen kommer. Den senser nok hva som er på gang, og vil ikke på lager!!![]()
![]()
Min sykkel strittet også i mot (litt dårlig batteri), men lot seg villig overtale med startkabler, det er jo litt enklere enn å ta ut batteri osv bare for en siste tur...