Det var den "nye" startmotoren som var minus i viklingene? Forstod ikke helt hva verksmesteren snakket om, for jeg var som en unge etter og kjøre igjen

Da ble det ikke kostbar affære, byttet om statoren i den gamle og vips

Jeg tøyde strikken maksimalt i år for bakhjulet (det var vel nesten bare en strikk igjen på bakhulet) - men nå står Jernet på planker og støtter - hjulene skal byttes - så jeg orket ikke kjøpe nye dekk til de gamle felgene, men tok heller tidlig vinter i år...DrGreve skrev:![]()
Og jeg må vente i 14 dager før jeg har råd å kjøpe nytt bakdekk.. Kan ikke kjøre en meter med det som står på
Da er vel dekket hvit nå i kjørebanen :-) hehe, går helt fint å kjøre med det også ... bin there - done that :-)DrGreve skrev:![]()
Og jeg må vente i 14 dager før jeg har råd å kjøpe nytt bakdekk.. Kan ikke kjøre en meter med det som står på
Er nok ganske hvitt rundt rullebanen, ja. Det holdt akkurat som planlagt, at det skulle være utslitt etter Mo i Rana-Geiranger-Mo i Rana, men hadde meg en ekstratur på 8 mil etter at jeg kom hjem og da var corden kommet fram nesten helt rundt :)Dortmunder skrev:Da er vel dekket hvit nå i kjørebanen :-) hehe, går helt fint å kjøre med det også ... bin there - done that :-)DrGreve skrev:![]()
Dortmunder