Tyrkia er flott men et gedigent land. Sør kysten et sted da regner jeg med?Carpa skrev:Tyrkia :-)JohnnyTh skrev:Hvor går ferien?
Carpa
Lei deg en sykkel! Flotte veier og fin natur, spesielt på sør vest kysten. Jeg kjørte opp kysten i mai og det var en fantastisk tur.Carpa skrev:Jeg er på vestkysten :-)
Og solbrent blir jeg sjelden.
Nå er kl 00:50 og det er 22 grader her 8-)
Carpa
Carpa skrev:I dag har jeg svetta meg opp noen bratte bakker for å dele denne utsikten med dere 8-)
Jammen var det godt med et bad i Egeerhavet etterpå
God helg!
Carpa
Funker jo. Jeg ser bildet jeg..Relax skrev:Carpa skrev:I dag har jeg svetta meg opp noen bratte bakker for å dele denne utsikten med dere 8-)
God helg!
Carpa
Synd den ikke funka da etter det strevet
:))
Nyt livet!
Nå kom det her og!!!SuperMorten skrev:Funker jo. Jeg ser bildet jeg..Relax skrev:Carpa skrev:I dag har jeg svetta meg opp noen bratte bakker for å dele denne utsikten med dere 8-)
God helg!
Carpa
Synd den ikke funka da etter det strevet
:))
Nyt livet!
Er egentlig ikke så ille å kjøre i Tyrkia, bare man kommer seg litt ut av byene. Trafikken er forholdsvis forutsigbar. Det ser litt skremmende ut i starten for det er gjerne litt kaotisk i byene, men i utkantene er det lite trafikk. Og bra vei standar de fleste plasser.Carpa skrev:De jeg bor hos her nede har en artig liten sak med 125 ccm jeg kan bruke, men tror jeg står over
Carpa