AB var jo ganske så crazy i hefig regnvær..flere ulykker og elendig sikt gjorde at vi kjørte mye bundesstrasse, og det tar tid og er like monotont. Nei, AZ begge veier er tingen!

Du finner vel snø på fjellene de fleste tider av året der oppe, vel? (ihvertfall helt øverst)AJ skrev:Flotte bilder, ja! Som vanlig...![]()
Snø i fjellene i september...![]()
Tyder på at august kanskje er mer rette tiden å reise på?
Årets tur i samme område frister til gjentakelse. Får se om det blir ny tur til sommeren...
Hvor mye betalte dere for AZ (Autozug) fra Bolzano til Hamburg? Egen kupé eller billigvarianten med sovekupé?
Snø på de øverste fjelltoppene hele året er det flere steder der nede. Men at det rent faktisk snør på toppene i september overrasker i hvert fall meg litt...Snikendeugle skrev:Du finner vel snø på fjellene de fleste tider av året der oppe, vel? (ihvertfall helt øverst)AJ skrev:Flotte bilder, ja! Som vanlig...![]()
Årets tur i samme område frister til gjentakelse. Får se om det blir ny tur til sommeren...
Hvor mye betalte dere for AZ (Autozug) fra Bolzano til Hamburg? Egen kupé eller billigvarianten med sovekupé?
Skyt meg om jeg tar feil
AJ skrev:Snø på de øverste fjelltoppene hele året er det flere steder der nede. Men at det rent faktisk snør på toppene i september overrasker i hvert fall meg litt...Snikendeugle skrev:Du finner vel snø på fjellene de fleste tider av året der oppe, vel? (ihvertfall helt øverst)AJ skrev:Flotte bilder, ja! Som vanlig...![]()
Skyt meg om jeg tar feil