Takk for tur Plumber og Lamoi :)
Og du skal selvfølgelig også ha en stor takk for veldig bra initiativPlumber skrev:
Vil takke ALLE som har vært med på turene mine !!!!!!![]()
PS. Har IKKE parkert sykkelen for vinteren.
Tror nok folk flest liker å se på bilder.. ( av seg selv ) og hva gjør det å slenge med en liten bannerAJ skrev:Og du skal selvfølgelig også ha en stor takk for veldig bra initiativPlumber skrev:
Vil takke ALLE som har vært med på turene mine !!!!!!![]()
PS. Har IKKE parkert sykkelen for vinteren..
Til neste sesong må jeg nok sørge for at du få låne et banner slik at det blir enda flere turer og ikke minst bannerbilder (selv om noen synes slike bilder er... awkwardy.... Var det ikke det jeg leste i en post et eller annet sted...
. Vel, vel...) !
AJ
Hei,Plumber skrev:Dagens tur gikk fra Shell Fetsund til Vormsund og tilbake. Var glad at jeg hadde på meg Rukka Armas'n på turen. Gradestokken viste 2 varmegrader da vi kom hjem... Hadde med meg fruen på dagens tur, og vi ble de eneste på turen. Var ca 10 - 15 motorsykler på Vormsund, så det ser igjen slik ut at folk har begynt å sette bort syklene for i år.
Legger ved bilde av min egen sykkel :
Stemmer det !!!MrPitlane skrev:Hei,Plumber skrev:Dagens tur gikk fra Shell Fetsund til Vormsund og tilbake. Var glad at jeg hadde på meg Rukka Armas'n på turen. Gradestokken viste 2 varmegrader da vi kom hjem... Hadde med meg fruen på dagens tur, og vi ble de eneste på turen. Var ca 10 - 15 motorsykler på Vormsund, så det ser igjen slik ut at folk har begynt å sette bort syklene for i år.
takker for depotstøttene.
Trur jeg reiste fra Vormsund når du ankom ser jeg. Du parkerte ved siden av en sort Busa ikke sant?
Nei, egosetet er fjernet til fordel for koneplassPlumber skrev:Stemmer det !!!MrPitlane skrev:Hei,Plumber skrev:Dagens tur gikk fra Shell Fetsund til Vormsund og tilbake. Var glad at jeg hadde på meg Rukka Armas'n på turen. Gradestokken viste 2 varmegrader da vi kom hjem... Hadde med meg fruen på dagens tur, og vi ble de eneste på turen. Var ca 10 - 15 motorsykler på Vormsund, så det ser igjen slik ut at folk har begynt å sette bort syklene for i år.
takker for depotstøttene.
Trur jeg reiste fra Vormsund når du ankom ser jeg. Du parkerte ved siden av en sort Busa ikke sant?
Men du hadde vel ikke egosetet på da vel, slik profilbildet viser.