Klikket litt medmobilen, men blir liksom ikke det samme som når du står der oppe. Møtte på en flott Hjort, på veien som heldigvis hoppet ut av veien i istedenfor inn ....LG :-)
Samme regnbue, men fra hver vår kant kanskje? Jeg var ett eller annet sted mellom Vestby og Vinterbro, langt inne skauen. Men flotte mc veier daRuneMC skrev:Øst / Vest ?![]()
![]()
Veldig enig i det.ZZR-Erling skrev:..jeg kjører helst ikke i kveldingaskumringa..er for mye dyretråkk da, (...)
Var i Larvik igår kveld, for å levere noe. Tok en liten omvei hjem, via Andebu og Sem.ZZR-Erling skrev:..jeg kjører helst ikke i kveldingaskumringa..er for mye dyretråkk da
Busa Trond skrev:Jeg tokk en rask telefon til ojda for å høre om han ville bli med på en kveldstur i dag, men han hadde ikke anledning sa han![]()
![]()
![]()
Det ble en tur rundt Røyselandet på meg i kveld. Fine kjøreforhold og temperatur rundt 12 grader. Lite trafikk og man finner noen fine svinger innimellom der på den korte runden. Det ligger et gartneri på sørsiden ute der hvor dem jobber på spreng med å få inn dem siste kålhodene så noen svinger er preget av jord etter traktorkjøring ut og inn på jordet![]()