erfaringer.
Skal vi dele litt på disse og se om vi høster andre erfaringer
enn regjeringas talsmann Knut Storberget?
Fra mitt ståsted leder Pollti 1-0...

Mon tro Knuten er beste guten??
Den forsto jeg ikke?AJ skrev:Om denne nyheten i Ringerikes Blad på Hønefoss skal vurderes som positiv eller negativ politierfaring får hver enkelt vurdere.
Men at det kan være en sammenheng må jo bare bety at færre politibiler og kontroller i trafikken fører til færre ulykker...
Ooops...Ragnhild skrev:Den forsto jeg ikke?AJ skrev:Om denne nyheten i Ringerikes Blad på Hønefoss skal vurderes som positiv eller negativ politierfaring får hver enkelt vurdere.
Men at det kan være en sammenheng må jo bare bety at færre politibiler og kontroller i trafikken fører til færre ulykker...
Spuriøs sammenheng...Ragnhild skrev:Tror nok den slutningen kan være vel tynn, men kanskje
Mye bensinpenger, dette...Intruder skrev: I går kveld fartsbot 4.900 på E6 i Stange.
HOLD KJEFT!.Intruder skrev:En buss-sjåfør,en buss-sjåfør,![]()
det er en mann med godt humør :)
"Done to death" pleier man tidvis å si om slike overforbrukte "artigheter" som denne...Gammelgutt skrev:HOLD KJEFT!.Intruder skrev:En buss-sjåfør,en buss-sjåfør,![]()
det er en mann med godt humør :)
Problemet er at det ikke finnes rekrutering til yrket blant nordmenn.Pollti skrev:Her har vi bussjåfører som ikke kjenner ruta si ! Hvor mye i tåka er busselskapet når de trøkker en polakk bak rattet etter bestått norsk kurs men uten å lære ham veien han skal kjøre ? Han var ikke i særlig godt humør polakken etter å ha kjørt seg j椤lig ut i ødemarka at Viking lurte på om helikopter måtte til for å få bussen tilbake til sivilasjonen igjen.Ethvert norsk menneske hadde skjønt at her var katastrofen nær men uten lokal kunnskap så skjønner jeg at det gikk galt i dette tilfelle. Stakkars sjåfør !