Det gjør vi nok ganske sikkertStorm skrev:Hyggelig å få hilst på deg også Carpa. Vi sees vel hos Knut Morten den 31 tenker jeg.

Det gjør vi nok ganske sikkertStorm skrev:Hyggelig å få hilst på deg også Carpa. Vi sees vel hos Knut Morten den 31 tenker jeg.
Vi sees!mortenolb skrev:Hvordan er stemninga for å dra dit i morgen? Værmeldinga ser lovende ut!
Jeg var nok den som kom sist.Var kanskje dere som satt inne når jeg dro igjen? Var to sykler som sto igjen da jeg dro.mortenolb skrev:Var der oppe i dag. Kom litt for sent da. Var vel der oppe i 19-tida, og etter en halvtime da vi kom ut igjen var alle borte
Var meg og en kompis som satt på ene bordet midt på ved vindusrekka der, ja. De to syklene som stod igjen da var vel min gsx650f og han sin kawa zx6.Kawagutten skrev:Jeg var nok den som kom sist.Var kanskje dere som satt inne når jeg dro igjen? Var to sykler som sto igjen da jeg dro.mortenolb skrev:Var der oppe i dag. Kom litt for sent da. Var vel der oppe i 19-tida, og etter en halvtime da vi kom ut igjen var alle borte