Ett stykk Moto-Master bremseskive fra UK (den andre er vel rett rundt hjørnet får jeg håpe) og litt lurverktøy fra statene til simringene om de skulle finne på å begynne å lekke (sjekk sealmate.net).
Har vært et par turer i nå Adenau, ja. Bodde på Ringvilla nå i sommer og forrige gang på Hotel an der Nordschleife (rett ved påkjørselen halvveis). Kan anbefale begge, men likte veldig godt å ha fri tilgang til pils på Ringvilla. Utrolig trivelige folk og bra plass. Håper på tur til sommeren igjen jeg også. Driver såvidt å grubler på høsttur også, men det blir vel bare med tanken ..Voodoodoo skrev:Intet er er som harde pakker..
Ser du har vært en tur i Adenau, tilogmed bodd på ringvilla hos Arie. Det er liksom stamstedet vårt når vi er der nede. Har vært der hvert år siden før han overtok.
Blei kun en tur nedover i år da ferien har vært helt mcfri. Til sommeren derimot, da blir det 2uker i alpene med svipptur til ringen. Ja og så skal vi seff til ringen i mai.
Dette skal jeg seriøst vurdere. En uke på ringen sammens med en hel gjeng står høyt opp på ønskelisten.Voodoodoo skrev:Vi drar ei uke når vi er nedover i Mai. Du får slenge deg med.
Skal forresten til Tyskland på mandag og hente en zx12 for en kompis.