Hvor stor er din? Min er.....
- k2fire
- Motorsykkelen din: Din MC her
- Kontakt:
Har en CBR1100XX Superblackbird 164 Hk (150.88) på bakhjulet 

XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/
http://www.grjotangr.net/
Som tidligere sagt, så har jeg en 97-mod. Suzuki GSXR 600, en helt herlig sykkel å kjøre, går godt gjør den også
.
Men det er nok på tide å gå på motorsykkeljakt igjen, har bestemt meg for å skifte sykkel til neste sesong
.
Har ikke helt bestemt meg for hvilken sykkel det blir ennå, men det står mellom Honda CBR 900 RR og Yamaha R1, Vi får se
.
Men det er nok på tide å gå på motorsykkeljakt igjen, har bestemt meg for å skifte sykkel til neste sesong

Har ikke helt bestemt meg for hvilken sykkel det blir ennå, men det står mellom Honda CBR 900 RR og Yamaha R1, Vi får se
- fireman
- Motorsykkelen din: Kawa ER5
- Kontakt:
Hehe,... vi nordmenn er jo kjent for "3-fot-syken" når det gjelder båter, gjelder det samme med MC? (jada,.... jeg ønsker meg en større sykkel jeg også !!!GSXR skrev:Som tidligere sagt, så har jeg en 97-mod. Suzuki GSXR 600, en helt herlig sykkel å kjøre, går godt gjør den også.
Men det er nok på tide å gå på motorsykkeljakt igjen, har bestemt meg for å skifte sykkel til neste sesong.
Har ikke helt bestemt meg for hvilken sykkel det blir ennå, men det står mellom Honda CBR 900 RR og Yamaha R1, Vi får se.

Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.
det er en lett blanding av veteran, RR, enduro og gatesykkel. Et par av dem ligger i deler, og andre trenger litt jobb for å virke, men de er komplette og jeg har kjørt med alle. Kun en med skilt på, jeg gidder ikke å betale avgifter og forsikringer på mer enn en sykkel.
De som har drevet med denne hobbyen noen år har veldig ofte mer enn en sykkel i garasjen.
De som har drevet med denne hobbyen noen år har veldig ofte mer enn en sykkel i garasjen.
cc størrelse
Hei !
Er heldigvis ferdig med "kubikksyken " , og synes det er mye morsommere med en mellomklasse bike, som man kan ta ut litt av , uten at det koster både sertifikat og helse.
Har hatt alle varianter , så jeg er ikke i tvil.
mvh
rider
Er heldigvis ferdig med "kubikksyken " , og synes det er mye morsommere med en mellomklasse bike, som man kan ta ut litt av , uten at det koster både sertifikat og helse.
Har hatt alle varianter , så jeg er ikke i tvil.
mvh
rider