Sent from my GT-I9300
Det gikk bra håper jeg, trur det var "Ryk & Reis" som ga en f..... i hanIntruder skrev:I går kjørte jeg på forkjørsvei gjennom Elverum med tre biler foran.En kassevognkjører slapp forbi disse og kjørte ut rett foran meg...![]()
Og der satt jeg med fulltlys,refleksvest med Ryk & Reis og skjegget i postkassa....![]()
Denne og desslike tullinger kryr det av langs veiene,selvsagt gjør vi alle feil med disse "gi faan i andre"-sjåførene gjør meg amper i ummret...TomB skrev:Det gikk bra håper jeg, trur det var "Ryk & Reis" som ga en f..... i hanIntruder skrev:I går kjørte jeg på forkjørsvei gjennom Elverum med tre biler foran.En kassevognkjører slapp forbi disse og kjørte ut rett foran meg...![]()
Og der satt jeg med fulltlys,refleksvest med Ryk & Reis og skjegget i postkassa....![]()
Når dette skjer legger jeg meg helt opptil og passerer så fort det er ledig på en så demonstrativ måte som mulig. Vet ikke om det lærer dem noe men gir en god følelseIntruder skrev:I går kjørte jeg på forkjørsvei gjennom Elverum med tre biler foran.En kassevognkjører slapp forbi disse og kjørte ut rett foran meg...![]()
Du blir nok bare sett på som nok en av "disse mc-gærningene"LoneRider skrev:Når dette skjer legger jeg meg helt opptil og passerer så fort det er ledig på en så demonstrativ måte som mulig. Vet ikke om det lærer dem noe men gir en god følelseIntruder skrev:I går kjørte jeg på forkjørsvei gjennom Elverum med tre biler foran.En kassevognkjører slapp forbi disse og kjørte ut rett foran meg...![]()