Kanon!! Går og lurer på en 450+ crosser, men må bare bli helt enig med meg selvZZR-Erling skrev:Kjøpt mæ YZF250 crosser, da får man lekt sæ skikkelig

Kanon!! Går og lurer på en 450+ crosser, men må bare bli helt enig med meg selvZZR-Erling skrev:Kjøpt mæ YZF250 crosser, da får man lekt sæ skikkelig
DrGreve skrev:Selv om jeg tramper på noen tær, så må jeg si at denne, samt flere andre såkalte ADV-sykler er noe av det styggeste som er produsert av 2-hjulinger.... etter min mening :)
Hehe, nå ber du om bråkEpylypzon skrev:DrGreve skrev:Selv om jeg tramper på noen tær, så må jeg si at denne, samt flere andre såkalte ADV-sykler er noe av det styggeste som er produsert av 2-hjulinger.... etter min mening :)
Å dette er din sykkel?
http://i1295.photobucket.com/albums/b62 ... 0f8e73.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaja, smaken er som baken :)
Han sier sin mening, jeg min :)Bringisen skrev:Hehe, nå ber du om bråkEpylypzon skrev:DrGreve skrev:Selv om jeg tramper på noen tær, så må jeg si at denne, samt flere andre såkalte ADV-sykler er noe av det styggeste som er produsert av 2-hjulinger.... etter min mening :)
Å dette er din sykkel?
http://i1295.photobucket.com/albums/b62 ... 0f8e73.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jaja, smaken er som baken :)![]()
Ja du har jo rett i det, og jeg er jo helt enig med deg :-#Epylypzon skrev:Han sier sin mening, jeg min :)Bringisen skrev:Hehe, nå ber du om bråkEpylypzon skrev:DrGreve skrev:Selv om jeg tramper på noen tær, så må jeg si at denne, samt flere andre såkalte ADV-sykler er noe av det styggeste som er produsert av 2-hjulinger.... etter min mening :)
Å dette er din sykkel?
Jaja, smaken er som baken :)![]()
Busa Trond skrev:![]()
Nå har jeg lest og sett på bilder av denne BMWen. Merkelig nok kjente jeg at jeg ble litt kåt på den selv![]()
He, he, jeg kjenner ingen plass at jeg føler behov for å forsvare mitt valg og bryr meg katten om hva andre mener om min sykkel :)Epylypzon skrev:DrGreve skrev:Selv om jeg tramper på noen tær, så må jeg si at denne, samt flere andre såkalte ADV-sykler er noe av det styggeste som er produsert av 2-hjulinger.... etter min mening :)
Å dette er din sykkel?
Såså , DrGreveDrGreve skrev:He, he, jeg kjenner ingen plass at jeg føler behov for å forsvare mitt valg og bryr meg katten om hva andre mener om min sykkel :)Epylypzon skrev:DrGreve skrev:Selv om jeg tramper på noen tær, så må jeg si at denne, samt flere andre såkalte ADV-sykler er noe av det styggeste som er produsert av 2-hjulinger.... etter min mening :)
Å dette er din sykkel?
Og det kan virke slik på meg at flere andre medlemmer har et stort behov for en bekreftelse og stående applaus fra andre på at de har tatt rett valg. Er dere ikke trygge på dere selv, ADV-kjørere?
Man kan ikke kjøpe seg til respekt
DrGreve skrev: Og det kan virke slik på meg at flere andre medlemmer har et stort behov for en bekreftelse og stående applaus fra andre på at de har tatt rett valg. Er dere ikke trygge på dere selv, ADV-kjørere?
Man kan ikke kjøpe seg til respekt
Det er vel bare Olav Thon , Fredriksen, Rimi Hagen og de gutta der som tror det er mulig å kjøpe seg til respektAJ skrev:DrGreve skrev: Og det kan virke slik på meg at flere andre medlemmer har et stort behov for en bekreftelse og stående applaus fra andre på at de har tatt rett valg. Er dere ikke trygge på dere selv, ADV-kjørere?
Man kan ikke kjøpe seg til respekt![]()
Jaja, jo, jo...![]()
![]()
Uansett er jeg enig i siste setning. Det man derimot kan gjøre er å kjøre seg til respekt - være seg ADV-sykkel eller annen tohjulsfarkost
Selvfølgelig er det også en del som kjører på en måte som gjør at de ikke kjører seg til respekt.Bringisen skrev:Det er vel bare Olav Thon , Fredriksen, Rimi Hagen og de gutta der som tror det er mulig å kjøpe seg til respektAJ skrev:DrGreve skrev: Og det kan virke slik på meg at flere andre medlemmer har et stort behov for en bekreftelse og stående applaus fra andre på at de har tatt rett valg. Er dere ikke trygge på dere selv, ADV-kjørere?
Man kan ikke kjøpe seg til respekt![]()
Jaja, jo, jo...![]()
![]()
Uansett er jeg enig i siste setning. Det man derimot kan gjøre er å kjøre seg til respekt - være seg ADV-sykkel eller annen tohjulsfarkost![]()
![]()
Og når det gjelder å kjøre seg til respekt, så er det vel delte meninger der også. Ja, i de forskjellige miljøene
Bedre beskyttelse mot fartsvinden (fordi den er bredere), bedre veltebøyler ( egner seg til å henge lys på)poulet_cavalier skrev:GSA'en er tyngre, tørstere, mindre kvikk (større svinghjulsmasse), bredere (ikke mye) og lengre (ikke mye) en den vanlige GS'en.
Må innrømme at jeg sliter litt med å se vitsen? Bortsett fra større rekkevidde da.