Relativt liten trafikk nedover, så fikk for en gangs skyld tatt svingene før og etter Hyggen uten "hår i suppa" - so to speak. Altfor mange bilister som kjører ned mot 60 i 80 sonene på grunn av .... trommevirvel.... svinger

Nåvel, siden dekket var nytt så satte jeg kursen via grusveien fra Klokkarstua til Tofte. Fine kjøreforhold

En liten fotostopp. Synes forøvrig jeg har fått dreis på dette med saktekjøring denne sesongen, og klarer nå stort sett å ta 360 på ganske lite område (som plassen her) i under gangfart med litt hjelp fra bakbremsen, uten å sette bena ned.

Tok en liten sving nedom kaia på Tofte også - bilde retning sydover der godværet så ut til å være idag

Retning vest samme sted - fikk tilfeldigvis med et par måker - men det blir ikke mye mot en tam Donald som BusaTrond møtte på sin vei idag

Toftelukta er forresten borte nå - fabrikken er stengt helt ned. Blir vel mer pop med hytter da tenker jeg.
Hjemover var det litt mer trafikk og litt forbikjøringer. Kom etterhvert et tospann med en HD og en GS i speilet, de svingte av ned mot Verket og forut for det tror jeg de holdt seg bak meg av ren høflighet.
Tror vel heller ikke det er så mye igjen av sesongen nå... tempen viser 1,5C i skrivende stund...