Selv har jeg fått kjørt over 20K så langt og sesongen er enda ikke over :-) .
I år dro Bakpå og jeg på vår lengste tur siden MC-interessen fikk en ny start i september 2006. Vi dro for første gang og sammen med andre Guzzi-folk på en lengre tur nedover i Europa. En fantastisk reise med et vær som ikke kunne vært bedre som reisefølge!
En tur som helt klart frister til gjentakelse!
Men med litt friere handlingsrom neste gang. Det vil si at vi antakelig kommer til å reise alene og ta ting i vårt eget tempo.
Men uansett var det en flott tur og noe vi kommer til å gjøre igjen.
Senere i sesongen fikk jeg behov for en alenetur og tenkte at Trollstigen kunne være et mål siden jeg aldri har vært der med MC. Som sagt, så gjort! Ble en tur dit samme helg som PreHøst-turen her påMCsiden ble arrangert. Traff gutta på denne turen før Lom og slo følge til Geiranger.
Alltid hyggelig å treffe aktive MCsiden.no forumister!
Ellers har første sesong med Moto Guzzi vært en stor opptur; dette er en sykkel jeg trive mer og mer med. Fantastisk flott kjøremaskin!!
Noe vi merket spesielt i Nord-Italia. Da var det som om Stelvion'en må ha kjent at den var på vei "hjem"! Sykkelen gikk utrolig fint uten problemer av noe slag og det var en fryd å kjøre på veiene der nede med denne flotte skapningen

Vi fikk også med oss Norges-treffet i Farsun i år. En kjølig opplevelse, men et bra treff med en kjempetur til og fra. Spesielt hjem igjen i følge med Bjønnavind

Har opplevd mye minneverdig i år og årets PreFrost-tur vil også bli husket lenge.
En kjempefin gjeng å kjøre på tur med!
I sum som har sesong 2013 gitt meg mange nye MC-opplevelser som jeg vil leve lenge på.
Samtidig har disse turene gitt meg blod på tann; målet neste år er å bruke enda mer kvalitetstid på MC-kjøring. Nye opplevelser står i kø og de har jeg helt klart tenkt å få med meg!
Og med det; værsågo' neste :-)