Kjøreruter i Vestoppland.
Kjøreruter i Vestoppland.
...
Sist redigert av sotOle den 29 okt 2015, 22:24, redigert 1 gang totalt.
- AJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Re: Kjøreruter i Vestoppland.
Interessant lesning, helt klart!
Bor på Hadeland selv og kan boltre meg med mange fine strekninger her i distriktet. Men veistandarden er under enhver kritikk mange steder, noe jeg ikke sjelden tar opp og "synser" noe om når jobben gir meg mulighet til det...:
http://www.hadeland.net/ifarta/article6870543.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Veiskaden som er omtalt her ble for øvrig utbedret på en god måte et par uker etter at saken kom på trykk i avisa...
Ellers er jeg av den oppfatning av Oppland fylke som helhet har utrolig mange fine MC-veier å by på. Et av de bedre fylkene her i landet i så måte. Men dessverre er manglende veivedlikehold et skår i gleden mange steder - ikke bare her på Hadeland.
Bor på Hadeland selv og kan boltre meg med mange fine strekninger her i distriktet. Men veistandarden er under enhver kritikk mange steder, noe jeg ikke sjelden tar opp og "synser" noe om når jobben gir meg mulighet til det...:
http://www.hadeland.net/ifarta/article6870543.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Veiskaden som er omtalt her ble for øvrig utbedret på en god måte et par uker etter at saken kom på trykk i avisa...
Ellers er jeg av den oppfatning av Oppland fylke som helhet har utrolig mange fine MC-veier å by på. Et av de bedre fylkene her i landet i så måte. Men dessverre er manglende veivedlikehold et skår i gleden mange steder - ikke bare her på Hadeland.

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
...
Sist redigert av sotOle den 29 okt 2015, 22:25, redigert 1 gang totalt.
-
- Motorsykkelen din: Motorsykkel
- Kontakt:
Med fare for å stikke hånda inn i et hvepsebol,,,,dog,,beskrivelsen av standarden på veien kan vel stemme,,men det er svært forskjellig åssen opplevelse man har av den,på to hjul..
.Dokker har mye bra,mc, veier her sør,og e koser meg,.
.
.Dokker har mye bra,mc, veier her sør,og e koser meg,.
.
...
Sist redigert av sotOle den 29 okt 2015, 22:26, redigert 1 gang totalt.