Det er nok uansett ikke aktuelt og bygge opp dette som en orginal Cruiser.
Jeg personligt liker ikke den stilen. Men det blir og mye dyrere enn for eks en Cafe Racer.
Tenk bare på det og kromme opp gamle skjermer og slikt. Ekstremt dyrt her i Norge.
Når en bygger en Cafe Racer så står en veldig fritt med tanke på hvor mye/lite cash en vil bruke.
En kan og forbedre sykkelen ved og oppdatere for eks bremser slik at den faktisk stopper når den skal.
Mitt mål blir nok over tid og få bygd en litt kul Cafe Racer med diverse oppdaterte deler som for eks bremser og framgafler.
Hjul og dekk må nok også gås over. Alt for og få en sykkel som er mer sporty og liker svingete veier.
Motoren trenger ikke og trimmes. Åpne eksosen og få noen sportsfiltre på de orginale forgasserne bør holde.
Etter dette så må en bare finne korrekte dyser og få korrekt blanding. Går motoren fint og pluggene ser bra ut så er en i mål ang motoren.
Unngå lekkasjer er jo en selvsagt ting.
Jeg forsår det slikt at Moto Guzzi er veldig gode på motorene sine. De er jo ganske så massive.
Det elektriske skal visst være en svakhet. Men det elektriske blir jo veldig lite når en kutter bort mye som ved Cafe Racer bygg.
Uansett så blir det spennende og se hva jeg kan få til her.
Håper på et kult resultat.
Har allerede meldt meg inn i den Norske Moto Guzzi Klubben.