Hei alle,
lurer på hva som blir "best" for inspirert kjøring på Norske veier, utover adv. sykkel tenker jeg mest mellom Streefighter/naken eller (super)motard.
Motard har vel lenger fjæring, hvilket er godt å ha når man kjør på veier her i Norge med den veistandard som finnes, men det er kanskje godt nok med en naken sykkelens fjæring.
Utover Adv sykkel hva er best for Norsk veistandard
Re: Utover Adv sykkel hva er best for Norsk veistandard
Med så gode veier spm vi har i Norge så kan du kjøre hva som helst. Touringsporten min stortrives på Norske veier. (Selv om de er våte hele tiden)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Snikendeugle
- Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Største deler av veier man faktisk kjører på (med mindre man oppsøker dårlige veier) er jo fullt brukbare for selv de meste stive gatesykler :)
Jeg hadde valgt etter smakssak på utseende og kjørestil.
Jeg hadde valgt etter smakssak på utseende og kjørestil.
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
JohnnyTh skrev:Med så gode veier spm vi har i Norge så kan du kjøre hva som helst. Touringsporten min stortrives på Norske veier. (Selv om de er våte hele tiden)
Da kjører du ihvertfall ikke med de Maxxis dekka som GTR kommer med ny.Den jeg har kjørt med Maxxis dekk på våt føre var ikke bra.Sykkelen var fin men ikke dekka :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- hakhap
- Motorsykkelen din: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Grunden til spørsmål er at mange veier blir lit for humpete for aktiv kjøring på Shadowen, enig i at mange veier går helt fint å kjøre med allt.
Dog tenkte jeg mere på å ikke helt begrenses på den måten uten for den del klare av grus.
Men det vel greit så fort man ikke sitter med en cruiser da :)
Dog tenkte jeg mere på å ikke helt begrenses på den måten uten for den del klare av grus.
Men det vel greit så fort man ikke sitter med en cruiser da :)
Hadde Maxxis dekk forran og trodde aldri jeg skulle klare å slite det ut. Men satte ikke på det igjen nei. Nå ruller den på Road Pilot 3. Er litt bedre det.Kawagutten skrev:JohnnyTh skrev:Med så gode veier spm vi har i Norge så kan du kjøre hva som helst. Touringsporten min stortrives på Norske veier. (Selv om de er våte hele tiden)
Da kjører du ihvertfall ikke med de Maxxis dekka som GTR kommer med ny.Den jeg har kjørt med Maxxis dekk på våt føre var ikke bra.Sykkelen var fin men ikke dekka :-)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Tror valget mellom dine forslag blir hipp som happ, men hvis en av dem har ESA, er det et genialt valg