He he Gammel. Til vanlig triller jeg rundt på en 200 men jeg er på utkikk etter en pent brukt 125 4 takter i tillegg. Jeg har det mere moro med småkubikk enn med sværinger men noen ganger så savner jeg bunndrag og dreiemoment for det er nesten totalt fraværende på 2T ihvertfall.
Jeg tror det er rimelig mange som ikke velger rett sykkel iht bruksmønsteret sitt. Flere burde kanskje kostet på seg 2 sykkeler slik som Jalmar og Ragnhild har gjort. Jeg ler så godt av naboen som rigger seg til med en HD større enn bussen,kjører 9 km og dagen og pusser gnukker og gnir hele fredagskvelden så den er strøken til helgen som han bruker til å cruise rundt i nærmiljøet før mesteparten av søndagsettermiddagen går bort til mere vasking og gnukking så den er blank og gild til mandagsmorgenen.
Jeg foreslo for ham å kjøpe en småkubikker til jobbkjøring og da tror jeg det var rett før han ringte etter ambulanse for å få meg innlagt

Det var antagelig svært ødeleggende for imaget, han mumlet fælt før han kjørte bussen sin inn i stua. Ja, han har sett inn dobbel inngangsdør i stueveggen så han får parkert den inne der.