ADVARSEL! Dette innlegget kan inneholde sutring, klaging, syting, og andre ting som kan oppfattes negativt!
Min aktivitet her på forumet har i lengre tid vært ganske minimal, men jeg vil understreke den lave aktiviteten IKKE har noe som helst å gjøre med turbulensen som har vært her på forumet!
Konfliktsky som jeg er, hadde jeg helst sett at alle kunne være venner, slik er det åpenbart ikke!
Jeg kommer virkelig til å savne noen av de som ikke er her lenger, andre langt mindre, for å si det sånn... :-#
Så hvorfor har min aktivitet vært nesten fraværende? Tja si det... Manglende overskudd - til det aller meste - er nok den viktigste årsaken...
Sesongen, som jo forlengst er avsluttet, har vel strengt tatt vært et skikkelig lavmål! Knappe 200 mil tror jeg det ble...

Og selv det lille som ble kjørt var ikke så gøy som det burde være!
Øresus(tinitus) og vondt i hodet er turene var stort sett standard.
Diverse vindskjermer, med diverse justeringsmuligheter, og diverse øreplugger er prøvd ut, men har begynt å gi litt opp!
Mye p.g.a. det før nevnte mangel på overskudd.
Småpussing og fikling har heller ikke vær noe gøy, p.g.a. en kranglete rygg... (har advart dere om sutring

)
Men jeg har ikke gitt opp! Har skaffa meg noen a-JAYS Three(hodetelefoner type små) og noen dertil egnede Comply skumpropper som sitter som skudd!

Og lyden er vesentlig bedre en alt annet jeg har prøvd så langt!(sier ikke så mye, siden det stort sett har vært billig skit...

)
Fikk ikke testa så mange turene med godlyd på øret, igjen dette manglende overskuddet, men nok til at jeg har tro på at dette er veien å gå for meg(inntil jeg har råd til en turbulensfri BMW RT eller noe lignende

)
Sykkelen står vinterlagret på et lokalt verksted, hvor den også skal få en 24000 km service.
Har trua på at alt blir bedre neste år!