I dag var jeg ute å syklet. På en eller annen måte, så klarte jeg å få olje på vindjakka mi.

Noen her inne som vet hvordan jeg kan få vekk denne flekken?

Det va ei jævelsk røye...kor?DrGreve skrev:Å bruke løsemidler som løser opp olje, ala tynner eller white spirit, så må det være siste utvei siden du ikke vet hvordan stoffet som gjør jakken vindtett reagerer på dette.. Zalo har god effekt på olje, men du må nok gni en stund. Strø også litt tørr vaskepulver mens du gnir. Følg godt med på om det blir noen fargeblassing under jobben..
He, he, det tok ei stund før eg skjønte ka du snakka omZZR-Erling skrev:Det va ei jævelsk røye...kor?DrGreve skrev:Å bruke løsemidler som løser opp olje, ala tynner eller white spirit, så må det være siste utvei siden du ikke vet hvordan stoffet som gjør jakken vindtett reagerer på dette.. Zalo har god effekt på olje, men du må nok gni en stund. Strø også litt tørr vaskepulver mens du gnir. Følg godt med på om det blir noen fargeblassing under jobben..
DrGreve skrev:He, he, det tok ei stund før eg skjønte ka du snakka omZZR-Erling skrev:Det va ei jævelsk røye...kor?DrGreve skrev:Å bruke løsemidler som løser opp olje, ala tynner eller white spirit, så må det være siste utvei siden du ikke vet hvordan stoffet som gjør jakken vindtett reagerer på dette.. Zalo har god effekt på olje, men du må nok gni en stund. Strø også litt tørr vaskepulver mens du gnir. Følg godt med på om det blir noen fargeblassing under jobben..![]()
Eg leita febrilsk i teksten kor du klart å finn en relasjon til ei røye, til eg skjønte at du snakka om profilbildet.. Tatt på Rauvatnet midt mellom Mo i Rana og svenskegrensen.
poulet_cavalier skrev:http://www.alanor.no/Kategorier/Flekkfj ... _prod.aspx
Funker (har fått vareprøver og testet).
Har ikke testet Liberon, men Dylon funker veldig bra (den med blå kork for oljeflekker).Erik.H.M skrev:poulet_cavalier skrev:http://www.alanor.no/Kategorier/Flekkfj ... _prod.aspx
Funker (har fått vareprøver og testet).
Skal jeg bruke LIBERON FLEKKFJERNINGSPULVER eller DYLON FLEKKFJERNER?