Ser for meg at det blir "leken" trening som i videoen jeg lenket over, men litt tilpasset kulden og det glatte underlaget ute

Mye gratis trening som er moro vinterstid også som f.eks ishockey :-)jongsanim skrev:Ok, da har jeg bestemt meg for å spise paleolitisk, og se om jeg klarer å få i gang noe trening og.
Ser for meg at det blir "leken" trening som i videoen jeg lenket over, men litt tilpasset kulden og det glatte underlaget uteSkal se om jeg klarer å skrible ned litt erfaringer, og kanskje litt konkret hva som spises og oppleves, men kan godt holde det til bloggtråden så slipper man spam her.
Taboo-USA? Mye syke folk på det programmet :-PSuperMorten skrev:Så et program på tv om en som var "Breatharian". Han trodde visst han kunne leve på luft og kjærlighet.. Tenker på all den gode maten han går glipp av..
Jepp.. Er egentlig ganske fornøyd med å være sånn gjennomsnittlig A4, som til tross for å ikke ha fulgt en eneste diett, har rukket å passere 40. Hørte et annet sted (sikkert på tv) sagt om de over 40, at dersom du våkner om morgenen og IKKE har vondt noe sted, er du dau..gorbys skrev:Taboo-USA? Mye syke folk på det programmet :-PSuperMorten skrev:Så et program på tv om en som var "Breatharian". Han trodde visst han kunne leve på luft og kjærlighet.. Tenker på all den gode maten han går glipp av..
Sent from my C6903 using Tapatalk
http://www.kondomeriet.no/produkt/ff-sp ... g/28916978" onclick="window.open(this.href);return false; Mistenkelig lik en slik en?Carpa skrev:Jeg tror hovedårsaken til at man bør spise mindre og oftere er at om man spiser lite i løpet av dagen så er det lett å falle for usunne matvalg om kvelden. Man hungrer gjerne etter sukker og fet mat når man er veldig sulten, men spiser man jevnt og trutt så unngår man denne hungersnøden/blodsukkerfallet.
Har investert i nytt treningsutstyr i dag. Dette har jeg brukt mye på treningssenteret og det er utrolig mange og varierende øvelser man kan gjøre. Kroppen fungerer som vekt
Carpa skrev:Jeg tror hovedårsaken til at man bør spise mindre og oftere er at om man spiser lite i løpet av dagen så er det lett å falle for usunne matvalg om kvelden. Man hungrer gjerne etter sukker og fet mat når man er veldig sulten, men spiser man jevnt og trutt så unngår man denne hungersnøden/blodsukkerfallet.
Har investert i nytt treningsutstyr i dag. Dette har jeg brukt mye på treningssenteret og det er utrolig mange og varierende øvelser man kan gjøre. Kroppen fungerer som vekt
biker7 skrev:http://www.kondomeriet.no/produkt/ff-sp ... g/28916978" onclick="window.open(this.href);return false; Mistenkelig lik en slik en?Carpa skrev:Jeg tror hovedårsaken til at man bør spise mindre og oftere er at om man spiser lite i løpet av dagen så er det lett å falle for usunne matvalg om kvelden. Man hungrer gjerne etter sukker og fet mat når man er veldig sulten, men spiser man jevnt og trutt så unngår man denne hungersnøden/blodsukkerfallet.
Har investert i nytt treningsutstyr i dag. Dette har jeg brukt mye på treningssenteret og det er utrolig mange og varierende øvelser man kan gjøre. Kroppen fungerer som vektMåtte bare.. :-)