-----og så vil jeg ha fred på jord og på MCsiden.no.....hva som er mest realistisk vet jeg ikke

Nei, dette er nok en XJ6 eller Fazer tror jeg... Speed pakker neppe inn en Kawasaki Carpa.
Helt riktig Jompa!
Det er nok en Benelli TNT 899 2012..!? eller?Haavar skrev:Helt riktig Jompa!
Denne pakken blir ikke pakket opp på julaften men allerede neste lørdag.
De som ønsker seg en MT-09 til jul må nok vente til nærmere påske før de får den har jeg fått inntrykk av.
Carpa har vel også rett. Hun ser vel helst at en slik julepakke burde være en Kawasaki?
Det er jeg ganske sikker på at det ikke erPersoyvind skrev: Det er nok en Benelli TNT 899 2012..!? eller?Noen som har en fasitt?
Æsjda, var sikker på jeg hadde rett, til en forandringAJ skrev:Det er jeg ganske sikker på at det ikke erPersoyvind skrev: Det er nok en Benelli TNT 899 2012..!? eller?Noen som har en fasitt?
![]()
Men kan gjerne innrømme at jeg skulle ønske det var det.
Ser gjerne at Benelli kommer tilbake på det norske markedet.
Men det juleønsket får jeg neppe oppfylt...
Og nåR det først er sagt så er det bare én ting som gjelder, nemlig... BILDER!!!Persoyvind skrev: Men, ja, Benelli har mye stilig og bra! (Med unntak av min, som er komisk, praktisk og rar-tøff x)
Uff ja.. Har vel vært på en eneste ferie, en seks dagers tur til Dubai, siden 2008. Når var vel Prehøstturen å regne som en liten ferie, så da... Men ja, jeg ønsker meg ferie..evike skrev:Det jeg ønsker meg kan ikke pakkes inn, ei heller kjøpes (nåvel - det siste kanskje til en viss grad).
Jeg ønsker meg mer ferietid! Så en kunne vært turist enda mer enn nå.
FacitPersoyvind skrev:Det er nok en Benelli TNT 899 2012..!? eller?Haavar skrev:Helt riktig Jompa!
Denne pakken blir ikke pakket opp på julaften men allerede neste lørdag.
De som ønsker seg en MT-09 til jul må nok vente til nærmere påske før de får den har jeg fått inntrykk av.
Carpa har vel også rett. Hun ser vel helst at en slik julepakke burde være en Kawasaki?Noen som har en fasitt?