Var ute en tur i dag for å sjekke lyden på Laser pottene etter at jeg fjernet 'race' rørene og byttet de ut med 'road legal' rørene - se tråden om
TDM pottene...
Kjørte rett inn i kraftig regnvær og alt utstyr og sykker'n med, funket greit, bortsett fra én ting:
ALIVE jakka fra Sharkspeed overbeviste ikke på samme måte som ALIVE skinn/tekstil buksa, som også denne gangen holdt regnvannet ute noe den også gjorde i fjor da jeg kom kjørene inn i tilsvarende kraftig regnvær på vei fra Moss.
Det tok ikke lange tiden før jeg bel våt på begge armene i dag. Og da jeg kom hjem og skulle ta av meg jakka var jeg så våt at innerfóret 'klebet' seg fast til huden på underarmen med den følge at begge strikkfestene til fóret røk og fóret fulgte med armen...:
Samme skjedde ikke med det andre ermet, men jeg var like vårt inn til skinnet også her.
Knappene til innerfóret løsnet overraskende nok ikke, noe de fort gjør på ALIVE buksene.
Dermed er det fram med nå og tråd og kanskje også et forstørrelsesglass for å inngå å stikke hull i denne membranen som
SHARKSPEED påstår skal være vanntett...
Reklamere på jakka? Nei, tror ikke jeg gidder å ta meg
det bryet... Den var billig og man får gjerne det man betaler for...
ALIVE buksene derimot, er jeg fortsatt veldig godt fornøyd med