http://akas.imdb.com/video/wab/vi1704110105/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var da svært :)AJ skrev:Å kjøre MC er rett og slett "Man and machine - a superior symbiosis"
DrGreve skrev: Jeg kjører fordi det gir meg et kick å vite at hvis jeg vil forbi en trailer eller bobil, så kommer jeg forbi, når jeg selv vil. Ergo, ingen stressfaktor som det kan være når jeg kjører bil. Da kan disse saktekjørende doningene smått irritere meg. På sykkel er ikke irritasjon nærværende overhodet.
DrGreve skrev:Det var da svært :)AJ skrev:Å kjøre MC er rett og slett "Man and machine - a superior symbiosis"
Nettopp, og den nytte-delen her rettferdiggjør at man kan bruke et 6-sifret beløp på morroa..AJ skrev: Symbioseeffekten, nyttekjøring og forferdelig morro - minst tre ting på en gang
Nå var det det pompøse i den første kommentaren du kom med jeg syns var fornøyelig, ikke at en mc ikke kan være et kinderegg med flere bruksområder enn bare til forlystelse :)AJ skrev:Symbioseeffekten, nyttekjøring og forferdelig morro - minst tre ting på en gang