Kjenner ingen påtrengende og uimotsåelig trang til å bytte ut Stelvio'en mot denne, nei...

Kjenner ingen påtrengende og uimotsåelig trang til å bytte ut Stelvio'en mot denne, nei...
Motoren står samme vei i ramma som på visse modeller fra en ganske kjent tysk produsent også :-)åSuperMorten skrev:Om noen har ventet på denne er jeg ikke sikker på, men den var ihvertfall ny for meg:
Honda CTX1300. Og så ser det ut som om noen har snudd motoren feil vei.. akkurat sånn som noen italienere gjør![]()
[img]http://finncdn.no/mmo/2013/11/vertical- ... 674815.jpg[/img]
... som ikke bruker V-motorer.Jompa skrev:
Motoren står samme vei i ramma som på visse modeller fra en ganske kjent tysk produsent også :-)å
Denne derimot kunne det vært interessant å stifte nærmere bekjentskap med :-) :AJ skrev:Kjenner ingen påtrengende og uimotsåelig trang til å bytte ut Stelvio'en mot denne, nei...
Milde skaper, for en designmessig katastofe! Hva ER det med Honda om dagen? De pumper ut de fæleste ting. Bare se på den F6B'en de har derivert fra Gold Wing'en? De bør få hjelp - gjerne fra noen italienere - for å få skikk på designen. Ærlig talt...SuperMorten skrev:Om noen har ventet på denne er jeg ikke sikker på, men den var ihvertfall ny for meg:
Honda CTX1300. Og så ser det ut som om noen har snudd motoren feil vei.. akkurat sånn som noen italienere gjør![]()
[img]http://finncdn.no/mmo/2013/11/vertical- ... 674815.jpg[/img]
Jo'a...Fidel skrev:Men den er jo barsk!
Om jeg hadde vært tømmerhugger, og hadde lang vei til hogstfeltet så...AJ skrev:Jo'a...Fidel skrev:Men den er jo barsk!
Men konservative norske MC-folk (som det er flest av...?) faller nok ikke for en slik med det første...
Fidel skrev:Milde skaper, for en designmessig katastofe! Hva ER det med Honda om dagen? De pumper ut de fæleste ting. Bare se på den F6B'en de har derivert fra Gold Wing'en? De bør få hjelp - gjerne fra noen italienere - for å få skikk på designen. Ærlig talt...SuperMorten skrev:Om noen har ventet på denne er jeg ikke sikker på, men den var ihvertfall ny for meg:
[img]http://finncdn.no/mmo/2013/11/.jpg[/img]
En ren og skjær etterligning av denne...SuperMorten skrev:Denne var ny for meg...Er ikke helt sikker på om den var stygg eller ikke, men den er garantert knallgod å kjøre..
![]()
http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=45311862
Der ville jeg nok ha valgt pasta foran würst ja
Kvalitetsmessig tror jeg ikke man "automatisk" skal forvente seg mer av en BMW enn en Guzzi.jhn skrev:Nå, jeg synes nå øl og pølsesykkelen så best ut. Har også litt større tro på at BMW`s kvalitet ... uten at jeg har erfaring med noen av de to.
Ang. etterligning, så tror jeg at man også kan finne llignende sykler som er eldre enn Guzzien.
Synes det blir litt feil med slike "beskyldninger" ...det er tross alt litt begrensede muligheter når man skal designe en MC.
De var jo ikke såå like heller ... Men stilig begge to.
Joda, enig i det, det er bare en tro jeg har. Akkurat som de religiøse, de bare tror, de også.ZZR-Erling skrev:Kvalitetsmessig tror jeg ikke man "automatisk" skal forvente seg mer av en BMW enn en Guzzi.jhn skrev:Nå, jeg synes nå øl og pølsesykkelen så best ut. Har også litt større tro på at BMW`s kvalitet ... uten at jeg har erfaring med noen av de to.
Ang. etterligning, så tror jeg at man også kan finne llignende sykler som er eldre enn Guzzien.
Synes det blir litt feil med slike "beskyldninger" ...det er tross alt litt begrensede muligheter når man skal designe en MC.
BMW har hatt tildels mye strul med sine litt nyere biker.
Nu vet jeg ikke så mye om Guzzi da, men..."just my thoughts".
Godt skrevet.jhn skrev:Joda, enig i det, det er bare en tro jeg har. Akkurat som de religiøse, de bare tror, de også.ZZR-Erling skrev:Kvalitetsmessig tror jeg ikke man "automatisk" skal forvente seg mer av en BMW enn en Guzzi.jhn skrev:Nå, jeg synes nå øl og pølsesykkelen så best ut. Har også litt større tro på at BMW`s kvalitet ... uten at jeg har erfaring med noen av de to.
Enig i det. Jeg er religiøs når det kommer til MC og som mange sier "brent barn skyr ilden". Jeg har heller ikke brent meg , så jeg skyr ikke ilden heller.jhn skrev:Joda, enig i det, det er bare en tro jeg har. Akkurat som de religiøse, de bare tror, de også.ZZR-Erling skrev:Kvalitetsmessig tror jeg ikke man "automatisk" skal forvente seg mer av en BMW enn en Guzzi.jhn skrev:Nå, jeg synes nå øl og pølsesykkelen så best ut. Har også litt større tro på at BMW`s kvalitet ... uten at jeg har erfaring med noen av de to.