Drikker kaffe.

Må vel skifte dekk også, kan vel ikke ha gummi som har stått og blitt gamle og hardeSuperMorten skrev:Kurerer PMS'en med litt mekking av barnevogn. Juniors barnevogn har stått ubrukt i 4 år, og nå er det bare et par måneder igjen til den skal brukes, så hjul og fjærer må smøres, slanger lappes osv..
Jepp.. Kan ikke risikere dårlig grep på våte vårveier..Carpa skrev:Må vel skifte dekk også, kan vel ikke ha gummi som har stått og blitt gamle og hardeSuperMorten skrev:Kurerer PMS'en med litt mekking av barnevogn. Juniors barnevogn har stått ubrukt i 4 år, og nå er det bare et par måneder igjen til den skal brukes, så hjul og fjærer må smøres, slanger lappes osv..
Julegaver..? pokker..!! (sjekker kalenderen) Vi er kommet så langt på året ja...katana_king skrev:Sitter og tenker på hvor fantastisk dette forumet er. Masse liv, stort sett hele tiden.
Julegavene må for det første kjøpes, og det værste av alt, PAKKES. Det er ikke noe jeg liker særlig godt...Så liker ikke førjulstiden med tanke på akkurat det. Tror jeg skal outsourche oppgaven.
Kjøpte og lagde egen Les Paul herifra: http://www.warmoth.com/ Kom på ca 10.000 med altmortenolb skrev:Jeg har ikke så mye PMS, faktisk, dette er gitar-sesongNå driver jeg og kikker etter å handle gitar til omkring 10 lapper da, vanskeliiig.
Og da gratulerer vi så mye med akkruat detojda skrev:Akkurat nå, skriver jeg meg inn på brukertoppen på McSiden.no![]()
![]()