Tror du det er så mye mer drag i en GS, enn det for eksempel er i en GTR at du merker forskjellen ? Og hvor får du det fra at jeg ikke kjører på annet en motorveier? Skjønner ikke når jeg har sagt det. Tror jeg har lagt ut nok bilder her til at du burde vite at jeg ikke bare kjører på motorvei. Ikke si du trenger det draget der på traktorveier? Jeg liker bare å ha flere muligheter, ikke begrense meg til noe.Bringisen skrev:Det paradoksale er jo at jeg synes du også er rar.JohnnyTh skrev:Dere er rare. Er vel på grunn av det at dere bare kjører for fornøyelsens skyld. Hvis jeg har det travelt så blir det sykkel og raskeste vei for å komme frem. Og da leter jeg ikke etter en sidevei eller et fjell å kjøre over. Skjeldent jeg holder marsjfart på 200 men det er nå morro å vite at man har muligheten.Bringisen skrev:Nei slik kjøring er i alle fall jeg ferdig med. Tror det var på slutten av 80 tallet jeg likte autostradakjøring i 200 +poulet_cavalier skrev:+200km/t er ikke noe særlig på en GS (veldig nære toppfarten). Om du har det så travelt er nok en sportstourer et mye bedre valg. I manualen står det at med toppboksen bør man ikke gå over 180.JohnnyTh skrev:Vil tro en stein i +200km/t også vil skade en GS radiator.
Innaskjærs spiller dette ingen rolle men på autobahn (eller på andre "baner") er det nok ikke GS'er som glitrer![]()
.
![]()
Nå skyr jeg slike veier som pesten fordi jeg synes det er uhyre kjedelig , dessuten alt for mange 4 hjulinger der.
Legger alltid ruten om til fylkesveier på landsbygden , eller over et fjell.
Hadde jeg fremdeles synes at motorveikjøring var kjekt , hadde nok valget heller falt på en K1300S eller en R1200RT LC.
Alle snakker jo om så godt drag det er i denne GS'en, men en toppfart på litt over 200 var da merkelig lite. Tror jeg hadde blitt skuffet da. Enda en ting den gamle GTR'en min gjør bedre.Det viser jo igjen at man er forskjellig , men man kan egentlig ikke gå rundt å mene at andre er rar fordi de ikke deler vår egen oppfatning.
Når det er sagt er det vel toppfarten ofret for å få drag der man trenger det på slike veier som du ikke leter etter. De veiene jeg leter etter er toppfart ikke et tema , det er jeg helt sikker på at du forstår. Det er vel ikke så merkelig
At du synes jeg er rar for at jeg liker å kunne holde følge med trafikken gjennom Tyskland på en rimelig behagelig måte er helt greit :)