biker7 skrev:
Denne blinkinga i baklyset på disse bmw-doningene, hva er greie med det?? Har det noen misjon, eller skal det liksom være tøft? For tøft er det jo ikke, heller irriterende
Det er bare kameraopptaket som gjør at det blinker. Det er LED pærer og når frekvensen på lysene treffer frekvensen på kameraet litt sånn av og på ser det ut som om de blinker...
Egentlig det samme som når man ser tv opptak av dataskjermer
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
ZZR-Erling skrev:Skal sjekke den.
Jeg liker Long Way Around godt, sett den?
Ja både Long way Down og Long way around har jeg sett.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
biker7 skrev:
Denne blinkinga i baklyset på disse bmw-doningene, hva er greie med det?? Har det noen misjon, eller skal det liksom være tøft? For tøft er det jo ikke, heller irriterende
Dette har jeg ofte sett også når jeg tar dem igjen i inngangen til en sving, men ikke noe problem for dem blir fort borte i speilen
simpson skrev:Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
Her kommer en Multistrada GT eier som er svært fornøyd med sykkelen sin. Og er helt enig i at MTS 1200 er en bedre sykkel enn GS 1200.
simpson skrev:Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
Her kommer en Multistrada GT eier som er svært fornøyd med sykkelen sin. Og er helt enig i at MTS 1200 er en bedre sykkel enn GS 1200.
simpson skrev:Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
Påstander kan vi alle komme med. Regner med du har sammenlignet syklene siden du påstår dette. Jeg skal ikke si deg i mot siden jeg aldri har kjørt en Multistrada. Eneste jeg har å fare med der er hva jeg har sett av tester. Styrken til GS er som du antyder , den er meget god på alt , men best på noe er den kanskje ikke. Det er vel akkurat det jeg har falt for med disse syklene.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
biker7 skrev:
Denne blinkinga i baklyset på disse bmw-doningene, hva er greie med det?? Har det noen misjon, eller skal det liksom være tøft? For tøft er det jo ikke, heller irriterende
Dette har jeg ofte sett også når jeg tar dem igjen i inngangen til en sving, men ikke noe problem for dem blir fort borte i speilen
Hehe, det hadde jeg likt å sett.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
simpson skrev:Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
Påstander kan vi alle komme med. Regner med du har sammenlignet syklene siden du påstår dette. Jeg skal ikke si deg i mot siden jeg aldri har kjørt en Multistrada. Eneste jeg har å fare med der er hva jeg har sett av tester. Styrken til GS er som du antyder , den er meget god på alt , men best på noe er den kanskje ikke. Det er vel akkurat det jeg har falt for med disse syklene.
Vel min påstand er bygget på oppsettet på sykkelen.
Den har hjul som en superbike, ramme som en superbike, motor som en superbike.
Det er en superbike på stylter.
Og fjøringer absolutt i toppklasse.
Men pga oppsettet er den utvilsomt best egnet for asfalt, men er ikke fremmed for en tur i marka.
Ihvertfall sammenlignet med GTR.
Dette er sykkel som drar skinnet av pølsa.
Men som jeg sier, GS er mer allaround enn Multisrada.
simpson skrev:Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
Påstander kan vi alle komme med. Regner med du har sammenlignet syklene siden du påstår dette. Jeg skal ikke si deg i mot siden jeg aldri har kjørt en Multistrada. Eneste jeg har å fare med der er hva jeg har sett av tester. Styrken til GS er som du antyder , den er meget god på alt , men best på noe er den kanskje ikke. Det er vel akkurat det jeg har falt for med disse syklene.
Vel min påstand er bygget på oppsettet på sykkelen.
Den har hjul som en superbike, ramme som en superbike, motor som en superbike.
Det er en superbike på stylter.
Og fjøringer absolutt i toppklasse.
Men pga oppsettet er den utvilsomt best egnet for asfalt, men er ikke fremmed for en tur i marka.
Ihvertfall sammenlignet med GTR.
Dette er sykkel som drar skinnet av pølsa.
Men som jeg sier, GS er mer allaround enn Multisrada.
Det høres ut som om du har rett i mye.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
biker7 skrev:
Denne blinkinga i baklyset på disse bmw-doningene, hva er greie med det?? Har det noen misjon, eller skal det liksom være tøft? For tøft er det jo ikke, heller irriterende
Dette har jeg ofte sett også når jeg tar dem igjen i inngangen til en sving, men ikke noe problem for dem blir fort borte i speilen
Hehe, det hadde jeg likt å sett.
Kommentaren fra BT viser vel at fører av sykkelen ofte har mer å si enn HK og dreiemoment.
simpson skrev:Men nå skal jeg komme med påstand.
Ducati Multisrada er verdens beste adv på asfalt.
Den kjører til og med fletta av mange gatesykler og knuser GS på vei.
Men jeg vil ikke si at den er bedre sykkel enn GS siden GS er mer fleksibel med bedre allaround egenskaper.
Men den er fullt på høyde med den ang fjæring og elektronik.
Og etter Artic tiger ga seg er det ingen som har nevnt hvor god denna tigeren er heller
Explorer og GS er veldig like å sitte på. GS den nye 2013 virker nyere en Exploreren og en merker den er lettere når den kjøres i gangfart, bedre sete og mer behagelig å stå kjørende på. Så sikker noe freskere i ulendt terreng.
GS er også veldig god å direkte på gassen på lavt turtall. Det jeg ikke liker med GS er at den for meg har noe ubehagelig vibrasjoner i styret ved vanlig kjøring, samt at passasjer sitter noe trangere. Exploreren virker noe stødigere og fresker på topp en GS og derfor bedre på asfalt, men sum av samarium ganske like med litt diesel preg overseg. Multistradan er i en anen divisjon på dempere, høyfartskjøring og følelse på asfaltvei, også mye mer drag på topp. Den til JRO kler godt farge valget med utstyret han har på.
Men når det er nevnt tidligere i tråden her sammenligning med GTR så er den opplevd mye sprekere en dem tre forannevnte, men alle av dem tre er jo mye mer underholdene på svingete veier en GTR.
Jepp, jeg har kjørt dem alle
Joda jeg skjønner jo at den er bedre på dårlig vei. Så treg er jeg ikke. Men hvis det er det eneste så skjønner jeg ikke hvorfor den skal være den beste sykkelen liksom.
Så dårlige veier har vi heller ikke i Norge. Men dere trenger ikke gjenta at den er bedre i hullete veier og telehiv :)
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.