Åhhh... Katana ER allerede en omdiskutert sykkel, men det vet ikke du som tråler obskøne H***A sider.DrGreve skrev: Jeg kan med 99,99% sikkerhet si at din GS vil bli akkurat like lite diskutert som Katana om 25 til 30 år. Jeg vil påstå at din GS vil gå inn i mc-historien som et lite apostrof. Time will show :)
Hva er den beste sykkelen?
- KrankenWagen
- Innlegg: 135
- Registrert: 26 apr 2012, 12:21
- Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000R, Z1000J, ZX7R
Re: Hva er den beste sykkelen?
- Bringisen
- Innlegg: 1725
- Registrert: 15 des 2010, 16:47
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
- Sted: Bergen
Re: Hva er den beste sykkelen?
Men forskjellen er at GS allerede er 30 år, og sikkert en av de mest diskuterte syklene i dag. Den produseres under samme navn ennå, "GS", og man kan fremdeles se at det er en GS. Allerede nå er den et ikon, og slik det ser ut på populariteten til dette segmentet så vil den sikkert bli diskutert når den fyller 60. Katana finnes i dag ikke annet enn som en "veteransykkel" i beste fall , om 30 år kanskje bare på bilder.DrGreve skrev:Jeg kan med 99,99% sikkerhet si at din GS vil bli akkurat like lite diskutert som Katana om 25 til 30 år. Jeg vil påstå at din GS vil gå inn i mc-historien som et lite apostrof. Time will show :)Bringisen skrev:På bakgrunn av denne tråden og alt annet jeg har hørt , så har det alltid vært diskutert om alle dem som kopierer dette stygge nebbet til GS. Da undrer jeg på hvorfor ingen har nevnt denne Suzukien i den sammenhengen ? Kan det ha en grunn. Kan det være at Suzukien er en glemt skygge mens GS lever i beste velbefinnende ? Suzuki har vel en gang sagt at de muligens skulle vekke Dr.big til live igjen , men i stedet hoster fabrikken opp den nye V-Storm 1000 som etter min mening er totalt sjelløs og helt ordinær. Jeg vedder hatten min på at ingen kommer til å diskutere den sykkelen om noen år.
Det kan jo til og med hende at noe av teknikken som brukes i dag faktisk kommer fra en Japansk motoroppfinnelse eller annen teknisk oppfinnelse , men diskuteres det i samme volum som dette her ?
På bakgrunn av dette påstår jeg fremdeles at Japanske motorsykler fremstår som sjelløse og fort blir glemt. Drar man frem et gammelt bilde av en slik sykkel , kan man selvfølgelig oppleve at man tenker ; "den der husker jeg ja". Men i andre sammenhenger blir de i dag som oftest glemt. Europeiske og Amerikanske motorsykler er etter min mening lettere å diskutere og har mer lidenskap over seg. Men bevares , det er lov å være uenige. Er det ikke ?
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Sted: Helgeland
Re: Hva er den beste sykkelen?
Vel, jeg har aldri diskutert GS før denne tråden startet da jeg har ansett den som like kjedelig som folkevogna, og GS ser ut til å bli like vanlig som "the beetle" var :)Bringisen skrev:Men forskjellen er at GS allerede er 30 år, og sikkert en av de mest diskuterte syklene i dag. Den produseres under samme navn ennå, "GS", og man kan fremdeles se at det er en GS. Allerede nå er den et ikon, og slik det ser ut på populariteten til dette segmentet så vil den sikkert bli diskutert når den fyller 60. Katana finnes i dag ikke annet enn som en "veteransykkel" i beste fall , om 30 år kanskje bare på bilder.
Forresten, Honda V-4 kom på slutten av 70-tallet (HRC) og på markedet i 1983 og lever i beste velgående. Diskuteres gjør den enda, ser jeg..
Sist redigert av DrGreve den 25 des 2013, 20:42, redigert 1 gang totalt.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hva er den beste sykkelen?
Sykkelen min heter GSX1100f Katana i Usa. Og maken til kvalitet skal man lete lenge etter. Erfaringen jeg hadde med den var hovedgrunnen til at jeg helst ville ha Suzuki igjen.
Over til noe helt annet. Er det en fordel med all denne elektronikken som stappes i moderne adv sykkler? Er vel ikke lett å få reparert i bushen i Narobi eller Chile. Er jo slike turer disse skal være optimale for.
Over til noe helt annet. Er det en fordel med all denne elektronikken som stappes i moderne adv sykkler? Er vel ikke lett å få reparert i bushen i Narobi eller Chile. Er jo slike turer disse skal være optimale for.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Bringisen
- Innlegg: 1725
- Registrert: 15 des 2010, 16:47
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
- Sted: Bergen
Re: Hva er den beste sykkelen?
BMW GS blir diskutert opp og i mente , både her og på andre forum. Noen synes den er kjedelig , andre spesiell , noen synes den er stygg mens andre liker den. At den blir "vanlig" antar jeg det menes at den selger godt. Av samme grunner som jeg nevner gjør også at den selger godt ved siden av fenomenal markedsføring. Om Honda kom med V4 på slutten av 70 tallet vet jeg ingen ting om , men vet som sagt at vi hadde en V4 påhenger før den tiden. Jeg ser også at V4 motoren diskuteres litt lenger fremme i tråden og at Honda bruker den ennå. Boxertvinnen kom vel noe før den tid jaDrGreve skrev:Vel, jeg har aldri diskutert GS før denne tråden startet da jeg har ansett den som like kjedelig som folkevogna, og GS ser ut til å bli like vanlig som "the beetle" var :)Bringisen skrev:Men forskjellen er at GS allerede er 30 år, og sikkert en av de mest diskuterte syklene i dag. Den produseres under samme navn ennå, "GS", og man kan fremdeles se at det er en GS. Allerede nå er den et ikon, og slik det ser ut på populariteten til dette segmentet så vil den sikkert bli diskutert når den fyller 60. Katana finnes i dag ikke annet enn som en "veteransykkel" i beste fall , om 30 år kanskje bare på bilder.
Forresten, Honda V-4 kom på slutten av 70-tallet (HRC) og på markedet i 1983 og lever i beste velgående. Diskuteres gjør den enda, ser jeg..
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- Jompa
- Moderator
- Innlegg: 7011
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Sted: Alta
Re: Hva er den beste sykkelen?
OBringisen skrev:Men forskjellen er at GS allerede er 30 år, og sikkert en av de mest diskuterte syklene i dag. Den produseres under samme navn ennå, "GS", og man kan fremdeles se at det er en GS. Allerede nå er den et ikon, og slik det ser ut på populariteten til dette segmentet så vil den sikkert bli diskutert når den fyller 60. Katana finnes i dag ikke annet enn som en "veteransykkel" i beste fall , om 30 år kanskje bare på bilder.DrGreve skrev:Jeg kan med 99,99% sikkerhet si at din GS vil bli akkurat like lite diskutert som Katana om 25 til 30 år. Jeg vil påstå at din GS vil gå inn i mc-historien som et lite apostrof. Time will show :)Bringisen skrev:På bakgrunn av denne tråden og alt annet jeg har hørt , så har det alltid vært diskutert om alle dem som kopierer dette stygge nebbet til GS. Da undrer jeg på hvorfor ingen har nevnt denne Suzukien i den sammenhengen ? Kan det ha en grunn. Kan det være at Suzukien er en glemt skygge mens GS lever i beste velbefinnende ? Suzuki har vel en gang sagt at de muligens skulle vekke Dr.big til live igjen , men i stedet hoster fabrikken opp den nye V-Storm 1000 som etter min mening er totalt sjelløs og helt ordinær. Jeg vedder hatten min på at ingen kommer til å diskutere den sykkelen om noen år.
Det kan jo til og med hende at noe av teknikken som brukes i dag faktisk kommer fra en Japansk motoroppfinnelse eller annen teknisk oppfinnelse , men diskuteres det i samme volum som dette her ?
På bakgrunn av dette påstår jeg fremdeles at Japanske motorsykler fremstår som sjelløse og fort blir glemt. Drar man frem et gammelt bilde av en slik sykkel , kan man selvfølgelig oppleve at man tenker ; "den der husker jeg ja". Men i andre sammenhenger blir de i dag som oftest glemt. Europeiske og Amerikanske motorsykler er etter min mening lettere å diskutere og har mer lidenskap over seg. Men bevares , det er lov å være uenige. Er det ikke ?
Z1000, Guzzi California, Honda Goldwing. HD Electra Glide....... det mangler ikke på seiglivede ikoner.
Om BMW GS eller noen av disse andre er aktuelle dikujonstema eller minner om tredve år.....
Time will show
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Sted: Helgeland
Re: Hva er den beste sykkelen?
For å prøve å være seriøs for en gangs skyld, så tror jeg at vi skal være glad for at vi får oppleve mc-kjøring i en tid hvor vi kan diskutere effekt, tenningsrekkefølge, forgassere og slip-on. Om 30-40 år vil diskusjonen dreie seg om hvor mange mil batteriet rekker..Jompa skrev:OBringisen skrev:Men forskjellen er at GS allerede er 30 år, og sikkert en av de mest diskuterte syklene i dag. Den produseres under samme navn ennå, "GS", og man kan fremdeles se at det er en GS. Allerede nå er den et ikon, og slik det ser ut på populariteten til dette segmentet så vil den sikkert bli diskutert når den fyller 60. Katana finnes i dag ikke annet enn som en "veteransykkel" i beste fall , om 30 år kanskje bare på bilder.DrGreve skrev:Jeg kan med 99,99% sikkerhet si at din GS vil bli akkurat like lite diskutert som Katana om 25 til 30 år. Jeg vil påstå at din GS vil gå inn i mc-historien som et lite apostrof. Time will show :)Bringisen skrev:På bakgrunn av denne tråden og alt annet jeg har hørt , så har det alltid vært diskutert om alle dem som kopierer dette stygge nebbet til GS. Da undrer jeg på hvorfor ingen har nevnt denne Suzukien i den sammenhengen ? Kan det ha en grunn. Kan det være at Suzukien er en glemt skygge mens GS lever i beste velbefinnende ? Suzuki har vel en gang sagt at de muligens skulle vekke Dr.big til live igjen , men i stedet hoster fabrikken opp den nye V-Storm 1000 som etter min mening er totalt sjelløs og helt ordinær. Jeg vedder hatten min på at ingen kommer til å diskutere den sykkelen om noen år.
Det kan jo til og med hende at noe av teknikken som brukes i dag faktisk kommer fra en Japansk motoroppfinnelse eller annen teknisk oppfinnelse , men diskuteres det i samme volum som dette her ?
På bakgrunn av dette påstår jeg fremdeles at Japanske motorsykler fremstår som sjelløse og fort blir glemt. Drar man frem et gammelt bilde av en slik sykkel , kan man selvfølgelig oppleve at man tenker ; "den der husker jeg ja". Men i andre sammenhenger blir de i dag som oftest glemt. Europeiske og Amerikanske motorsykler er etter min mening lettere å diskutere og har mer lidenskap over seg. Men bevares , det er lov å være uenige. Er det ikke ?
Z1000, Guzzi California, Honda Goldwing. HD Electra Glide....... det mangler ikke på seiglivede ikoner.
Om BMW GS eller noen av disse andre er aktuelle dikujonstema eller minner om tredve år.....
Time will show
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hva er den beste sykkelen?
Suzuki DR BIG var i hvertfall ikke først ute med nebb
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bringisen
- Innlegg: 1725
- Registrert: 15 des 2010, 16:47
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
- Sted: Bergen
Re: Hva er den beste sykkelen?
Meget mulig at Suzuki har god kvalitet , påhengerne har visst det også. Men jeg får meg ikke til å la vær å tenke på bilene som konsernet produserer.JohnnyTh skrev:Sykkelen min heter GSX1100f Katana i Usa. Og maken til kvalitet skal man lete lenge etter. Erfaringen jeg hadde med den var hovedgrunnen til at jeg helst ville ha Suzuki igjen.
Over til noe helt annet. Er det en fordel med all denne elektronikken som stappes i moderne adv sykkler? Er vel ikke lett å få reparert i bushen i Narobi eller Chile. Er jo slike turer disse skal være optimale for.
Jeg personlig synes absolutt det er en fordel med all elektronikken som stappes i moderne motorsykler. Etter min mening gjør det turene både sikrere og mer komfortable. Jeg går helt klart etter slik teknikk når jeg kikker på motorsykkel. Jeg tror det funker tilfredsstillende også i bushen. Om TC, ESA, ABS , cruisekontroll og Dynamisk dempning skulle slutte å fungere , så regner jeg med at motoren fremdeles går og at man kommer seg frem. Når man ser på personer som har kjørt disse syklene jorden rundt , og da tenker jeg ikke på Obiwan Kanobi , så har syklene greid seg overraskende bra.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- Bringisen
- Innlegg: 1725
- Registrert: 15 des 2010, 16:47
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
- Sted: Bergen
Re: Hva er den beste sykkelen?
Det var godt Dette er jeg faktisk enig i. Og om vi blir tvungen til å svelge elektriske motorsykler håper jeg at BMW fremdeles vil konstruere GS med nebb og en modifisert elektrisk "boksermotor"DrGreve skrev:For å prøve å være seriøs for en gangs skyld, så tror jeg at vi skal være glad for at vi får oppleve mc-kjøring i en tid hvor vi kan diskutere effekt, tenningsrekkefølge, forgassere og slip-on. Om 30-40 år vil diskusjonen dreie seg om hvor mange mil batteriet rekker..Jompa skrev:OBringisen skrev:Men forskjellen er at GS allerede er 30 år, og sikkert en av de mest diskuterte syklene i dag. Den produseres under samme navn ennå, "GS", og man kan fremdeles se at det er en GS. Allerede nå er den et ikon, og slik det ser ut på populariteten til dette segmentet så vil den sikkert bli diskutert når den fyller 60. Katana finnes i dag ikke annet enn som en "veteransykkel" i beste fall , om 30 år kanskje bare på bilder.DrGreve skrev:Jeg kan med 99,99% sikkerhet si at din GS vil bli akkurat like lite diskutert som Katana om 25 til 30 år. Jeg vil påstå at din GS vil gå inn i mc-historien som et lite apostrof. Time will show :)Bringisen skrev:På bakgrunn av denne tråden og alt annet jeg har hørt , så har det alltid vært diskutert om alle dem som kopierer dette stygge nebbet til GS. Da undrer jeg på hvorfor ingen har nevnt denne Suzukien i den sammenhengen ? Kan det ha en grunn. Kan det være at Suzukien er en glemt skygge mens GS lever i beste velbefinnende ? Suzuki har vel en gang sagt at de muligens skulle vekke Dr.big til live igjen , men i stedet hoster fabrikken opp den nye V-Storm 1000 som etter min mening er totalt sjelløs og helt ordinær. Jeg vedder hatten min på at ingen kommer til å diskutere den sykkelen om noen år.
Det kan jo til og med hende at noe av teknikken som brukes i dag faktisk kommer fra en Japansk motoroppfinnelse eller annen teknisk oppfinnelse , men diskuteres det i samme volum som dette her ?
På bakgrunn av dette påstår jeg fremdeles at Japanske motorsykler fremstår som sjelløse og fort blir glemt. Drar man frem et gammelt bilde av en slik sykkel , kan man selvfølgelig oppleve at man tenker ; "den der husker jeg ja". Men i andre sammenhenger blir de i dag som oftest glemt. Europeiske og Amerikanske motorsykler er etter min mening lettere å diskutere og har mer lidenskap over seg. Men bevares , det er lov å være uenige. Er det ikke ?
Z1000, Guzzi California, Honda Goldwing. HD Electra Glide....... det mangler ikke på seiglivede ikoner.
Om BMW GS eller noen av disse andre er aktuelle dikujonstema eller minner om tredve år.....
Time will show
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- DrGreve
- Innlegg: 2304
- Registrert: 31 aug 2012, 01:50
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
- Sted: Helgeland
Re: Hva er den beste sykkelen?
Ja, det håper jeg også, for en elektrisk motor vil forbedre motorlyden betraktelig..Bringisen skrev:Det var godt Dette er jeg faktisk enig i. Og om vi blir tvungen til å svelge elektriske motorsykler håper jeg at BMW fremdeles vil konstruere GS med nebb og en modifisert elektrisk "boksermotor"DrGreve skrev:For å prøve å være seriøs for en gangs skyld, så tror jeg at vi skal være glad for at vi får oppleve mc-kjøring i en tid hvor vi kan diskutere effekt, tenningsrekkefølge, forgassere og slip-on. Om 30-40 år vil diskusjonen dreie seg om hvor mange mil batteriet rekker..
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Hva er den beste sykkelen?
For min del så virker det som flere velger vekk den store GS'en til fordel for mindre sykkler. Minst to som jeg har fulgt på ADV forumet har parkert 1100GS'en og kjøpt seg en F800gs for rundturen. Begrunnelsen er at den er lettere. Kan du henvise til noen som har kjørt storebror gs rundt jordenBringisen skrev:Meget mulig at Suzuki har god kvalitet , påhengerne har visst det også. Men jeg får meg ikke til å la vær å tenke på bilene som konsernet produserer.JohnnyTh skrev:Sykkelen min heter GSX1100f Katana i Usa. Og maken til kvalitet skal man lete lenge etter. Erfaringen jeg hadde med den var hovedgrunnen til at jeg helst ville ha Suzuki igjen.
Over til noe helt annet. Er det en fordel med all denne elektronikken som stappes i moderne adv sykkler? Er vel ikke lett å få reparert i bushen i Narobi eller Chile. Er jo slike turer disse skal være optimale for.
Jeg personlig synes absolutt det er en fordel med all elektronikken som stappes i moderne motorsykler. Etter min mening gjør det turene både sikrere og mer komfortable. Jeg går helt klart etter slik teknikk når jeg kikker på motorsykkel. Jeg tror det funker tilfredsstillende også i bushen. Om TC, ESA, ABS , cruisekontroll og Dynamisk dempning skulle slutte å fungere , så regner jeg med at motoren fremdeles går og at man kommer seg frem. Når man ser på personer som har kjørt disse syklene jorden rundt , og da tenker jeg ikke på Obiwan Kanobi , så har syklene greid seg overraskende bra.
Hvis vi begynner å blande inn biler fra suzuki så kan vi jo dra inn BMW sine biler og. Der er ikke jeg imponert. Værre vinterbil skal man lete lenge etter og kvalitetsmessig er jeg ikke imponert. Jeg kjører en bmw 520d touring. Stor bil men trang innvendig. Fryktelig tungvindt gps, nei var vel ikke biler vi diskuterer her
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Re: Hva er den beste sykkelen?
Katana er fra en tid da japsene faktisk var innovative og nyskapende.
70-80 tallet var de helt i verdenstoppen når det gjaldt teknologi og hadde verdens beste sykler.
Men det har liksom stoppet der.
At GS har blitt laget i over 30 år sier ikke så rent lite. Det er ikke mange modeller som har samme merittliste. Gold Wing har jo blitt laget noen år, men hadde ett opphold noen år etter de la ned fabrikken i USA og før de bestemte å flytte produksjonen til Japan.
70-80 tallet var de helt i verdenstoppen når det gjaldt teknologi og hadde verdens beste sykler.
Men det har liksom stoppet der.
At GS har blitt laget i over 30 år sier ikke så rent lite. Det er ikke mange modeller som har samme merittliste. Gold Wing har jo blitt laget noen år, men hadde ett opphold noen år etter de la ned fabrikken i USA og før de bestemte å flytte produksjonen til Japan.
Re: Hva er den beste sykkelen?
Opel Kadett ble og produsert i 30 år. Så om det er noe kvalitetsstempel vet jeg ikke.simpson skrev:Katana er fra en tid da japsene faktisk var innovative og nyskapende.
70-80 tallet var de helt i verdenstoppen når det gjaldt teknologi og hadde verdens beste sykler.
Men det har liksom stoppet der.
At GS har blitt laget i over 30 år sier ikke så rent lite. Det er ikke mange modeller som har samme merittliste. Gold Wing har jo blitt laget noen år, men hadde ett opphold noen år etter de la ned fabrikken i USA og før de bestemte å flytte produksjonen til Japan.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: Hva er den beste sykkelen?
Ja fysj.. Da tror jeg at jeg finner på noe annet... Begynner med frimerker eller noe sånt..DrGreve skrev: Om 30-40 år vil diskusjonen dreie seg om hvor mange mil batteriet rekker..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km