Hva er den beste sykkelen?
Re: Hva er den beste sykkelen?
Får ikke sitert mere...men denne er til Simpson:
Ja, men nei...savnet til "the real thing" ble for stort...det måtte bli Gixxer igjen! Ho har hatt 750 og en 1000 tidligere, men denne her med hel Yoshi og Mg-felger, går best av de...K8.
Ja, men nei...savnet til "the real thing" ble for stort...det måtte bli Gixxer igjen! Ho har hatt 750 og en 1000 tidligere, men denne her med hel Yoshi og Mg-felger, går best av de...K8.
OK, men dere har bytta mye men går tilbake.ZZR-Erling skrev:Får ikke sitert mere...men denne er til Simpson:
Det betyr vel at gresset ikke er............
Den er bare kjør 9000 var det vel. Stått flere år som utstillingsmodell.MH434 skrev:ZZRErling:
Gjerne noen bilder og litt info om fruas zuki
Er ikke gjort så mye, men den har bra m carbon, magnesiumfelger og hel Yoshi. Senka med justerbar senkelink bak og foran på beina. Xenonlys.

For hennes del var Kawabyttet et forsøk på å få kjørt mc selv med skader etter en ulykke, men så ble a bra nok til å kjøre litt Gixxer igjen.simpson skrev:OK, men dere har bytta mye men går tilbake.ZZR-Erling skrev:Får ikke sitert mere...men denne er til Simpson:
Det betyr vel at gresset ikke er............
Jeg bytter fordi jeg liker å bytte, men har også solgt i "affeksjon".
Flott at Hege kan kjøre det hun vil. Tror hun blir mer fornøyd med det enn en kvasiløsning.
Ja, det tror jeg også. Hun er også kresen på hvordan en bike skal være. Mer enn folk flest...Jeg tror a bare vil kjøre Gixxer.simpson skrev:Flott at Hege kan kjøre det hun vil. Tror hun blir mer fornøyd med det enn en kvasiløsning.
Fikk jo ikke lasta opp bioder da...men den står nu her.
Pokkers nettbrett e ikke så greit å gjøre så mye med.
ZZR-Erling skrev:Den er bare kjør 9000 var det vel. Stått flere år som utstillingsmodell.MH434 skrev:ZZRErling:
Er ikke gjort så mye, men den har bra m carbon, magnesiumfelger og hel Yoshi. Senka med justerbar senkelink bak og foran på beina. Xenonlys.
Er nok en flott sykkel!! Magnesiumfelger og Karbon.... å greier

Men hvorfor har hun senket den? Vedder 100kr på at Frua di er høyere enn pedrosa

Merker du forskjell på kjøreegenskapene etter senking? Problem med bakkeklaring i nedlegg?
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Ho e lita ja :-)MH434 skrev:ZZR-Erling skrev:Den er bare kjør 9000 var det vel. Stått flere år som utstillingsmodell.MH434 skrev:ZZRErling:
Er nok en flott sykkel!! Magnesiumfelger og Karbon.... å greier![]()
Men hvorfor har hun senket den? Vedder 100kr på at Frua di er høyere enn pedrosa![]()
Merker du forskjell på kjøreegenskapene etter senking? Problem med bakkeklaring i nedlegg?
Nei æ skrapa nu lett fothvileran på Tiger 800'en, men ikke på Gixxern :-)
Nei så lenge hu er nøyd og sikkerhetsmarginene er der, så trur jeg ikke senking er noe problemZZR-Erling skrev:Ho e lita ja :-)MH434 skrev:ZZR-Erling skrev:Den er bare kjør 9000 var det vel. Stått flere år som utstillingsmodell.MH434 skrev:ZZRErling:
Er nok en flott sykkel!! Magnesiumfelger og Karbon.... å greier![]()
Men hvorfor har hun senket den? Vedder 100kr på at Frua di er høyere enn pedrosa![]()
Nei æ skrapa nu lett fothvileran på Tiger 800'en, men ikke på Gixxern :-)

Men detta med senking har jeg itte greie på, så forklar gjerne hva som blir forskjell :-)
Er du gift? Nei, men jeg har lidd mye alikavæl!
Rent teknisk er det lengden på "dogbones" bak som endres, og foran tar man bare beina opp i broene.
Jeg merker ingen kjøreteknisk forskjell, men jeg er ingen ekspert på det..tror det er minimal forskjell.

Jeg merker ingen kjøreteknisk forskjell, men jeg er ingen ekspert på det..tror det er minimal forskjell.

- L-NA
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014
Kanskje dette er litt "Offtopic" ang. hva som har vert diskutert i denne tråden, men denne bør kunne være en sterk kandidat til selve tittelen...enten man liker snabel eller ikke.......??
http://www.motorcycledaily.com/2013/12/ ... 00-custom/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motorcycledaily.com/2013/12/ ... 00-custom/" onclick="window.open(this.href);return false;
- L-NA
ZZR-Erling skrev:Rent teknisk er det lengden på "dogbones" bak som endres, og foran tar man bare beina opp i broene.
Skal man først si noe om hva men egentlig mener angående tittelen i denne tråden, så fortjener vel denne sykkelen her også en plass langt oppe på liste....veeeldig langt oppe :-)
- Bringisen
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Kanskje det , men det hadde vært artig med en argumentasjon på hva som gjør den til verdens beste. Da har man litt å diskutere påL-NA skrev:Kanskje dette er litt "Offtopic" ang. hva som har vert diskutert i denne tråden, men denne bør kunne være en sterk kandidat til selve tittelen...enten man liker snabel eller ikke.......??

2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- Bringisen
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS 2014
Jeg er ikke like gode på disse sport syklene lenger , så det hadde vært artig med en argumentasjon på hva som gjør den til en av verdens beste. Da har man litt å diskutere på. Den har et godt "merkenavn" , det vet jeg. GSXR låter kjent fra slutten av 80 tallet.L-NA skrev:ZZR-Erling skrev:Rent teknisk er det lengden på "dogbones" bak som endres, og foran tar man bare beina opp i broene.
Skal man først si noe om hva men egentlig mener angående tittelen i denne tråden, så fortjener vel denne sykkelen her også en plass langt oppe på liste....veeeldig langt oppe :-)
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
- L-NA
Må nok innrømme at det er sterkt begrenset med egne kunnskaper også, som jeg kan tilføre i denne debatten, men min noe vage argumentasjon for denne sykkelen ligger vel 50% i en særdeles respektabl historie, som startet for snart 30 år siden(GSX-R 750 i 1985), samt at den i alle disse årene har holdt seg helt i toppen når det gjelder superbike sirkuset....og så hjelper det jo på at jeg rett å slett liker den :-)Bringisen skrev:Jeg er ikke like gode på disse sport syklene lenger , så det hadde vært artig med en argumentasjon på hva som gjør den til en av verdens beste. Da har man litt å diskutere på. Den har et godt "merkenavn" , det vet jeg. GSXR låter kjent fra slutten av 80 tallet.L-NA skrev:ZZR-Erling skrev:Rent teknisk er det lengden på "dogbones" bak som endres, og foran tar man bare beina opp i broene.