L-NA skrev:Må nok innrømme at det er sterkt begrenset med egne kunnskaper også, som jeg kan tilføre i denne debatten, men min noe vage argumentasjon for denne sykkelen ligger vel 50% i en særdeles respektabl historie, som startet for snart 30 år siden(GSX-R 750 i 1985), samt at den i alle disse årene har holdt seg helt i toppen når det gjelder superbike sirkuset....og så hjelper det jo på at jeg rett å slett liker den :-)Bringisen skrev:Jeg er ikke like gode på disse sport syklene lenger , så det hadde vært artig med en argumentasjon på hva som gjør den til en av verdens beste. Da har man litt å diskutere på. Den har et godt "merkenavn" , det vet jeg. GSXR låter kjent fra slutten av 80 tallet.L-NA skrev:ZZR-Erling skrev:Rent teknisk er det lengden på "dogbones" bak som endres, og foran tar man bare beina opp i broene.
Jeg merker ingen kjøreteknisk forskjell, men jeg er ingen ekspert på det..tror det er minimal forskjell.
Skal man først si noe om hva men egentlig mener angående tittelen i denne tråden, så fortjener vel denne sykkelen her også en plass langt oppe på liste....veeeldig langt oppe :-)
Slenger på ett argument til :-)
http://www.cycleworld.com/2011/02/07/su ... sed-bikes/" onclick="window.open(this.href);return false;