Da je var ung var jeg mjuk og mjå i alle ledd unntatt et,nå som eldre er je stiv i alle ledd unntatt et...

je ha gittt noen skillinger,gakk hen å gjør likeså.....

Grunker sendt.Intruder skrev:Når krybba er tom bites hestene.... heter det , vet det har vært litt kniving her,og selv om det antakelig ikke er forumets eventuelle tomme krybbe som er årsaken,kan det vel ikke skade å sende noen grunker...?
....
Jeg er sikker på at det går greit om du beholder alle visittkortene selv også.jhn skrev:Må jo si at jeg stiller meg litt undrende til denne ordningen med å "kjøpe" reklameartikler for et privateid .. hva som helst, for så å ta på seg "jobben" med å dele de ut ... men dette var vel noe vi ikke skulle mene noe om ... så bare glem at jeg nevnte det
Takker for bidrag. Visittkort på vei allerede i morraKawagutten skrev:Da ble det noen slanter fra meg også og noen visittkort skal jeg alltids få delt ut :-)
Dette setter jeg veldig, veldig stor pris på, Plumber!Plumber skrev:Da har det blitt satt over et donasjonsbeløp til videre drift av MCsiden.no, som jeg til tider tilbringer mye tid med. Både på data og turer. Stå på videre :-)
Har dessverre ikke fått kjørt noe særlig med sykkel foreløpig i denne sesongen pga. operasjon i skulder, men regner med at jeg sakte men sikkert kommer meg i gang igjen fra neste uke...
Delvis enig med deg... Av den enkle grunn at hovedformålet kanskje bør være å lage noe positivt rundt donasjonene ved at man føler at man får noe tilbake. Dette vil igjen generere flere kroner som igjen vil forbedre forumet og øke anntall medlemmer.Kawagutten skrev:Jeg synes det er bra som det er nå når vi som brukere kan gi en slant inimellom når det passer og håper det går rundt og vel så det så ikke forumet blir lagt ned pga utgifter som må dekkes av egen lomme over lang tid.Det som kommer inn av kr må jo ledelsen få styre som det passer dem og ikke etter den enkelte medlems mening.
Om noen år så sitter både romfolket og andre tiggere med bankterminaler hele gjengenIntruder skrev:Kommer noen grunker en dag................hvis jeg ikke prioriterer romfolket da.......... :-)å