Mangler korrekt styrekrone enda, men får vel tak i det til slutt!




Blir vel knastedekk med pigger med det første! På bilde nr 2 er orginal bakfelg satt på for å kunne trille litt rundt på sykkelen bare. Vi har en Suzuki D750 bakfelg som skal bygges om og settes der med knastedekk!Gielas skrev:Interessant..![]()
Noen spesielle idèer rundt dekkvalg? (jmf bilde nr 2)
... Jeg hadde hørsel helt til jeg satte på den videoen med hodetelefoner påMLeikarnes skrev:Start av motor etter forkorting og forenkling av det elektriske anlegget:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=L7YeN2lN ... load_owner[/video]
haha!jongsanim skrev:... Jeg hadde hørsel helt til jeg satte på den videoen med hodetelefoner på
Speedometeret hadde vi ingen større problem med å få til å fungere, men hele ledningsnettet er totalt ombygd, så det er noe lettere å finne de rette ledningene. Det er justert helt korrekt etter GPS og hjuldiameter, turteller og temp.målere er også i orden.Erman skrev:Ganske fascinert av jobben som er utført her. Det sa jeg også på K100-forumet![]()
Hvor store problemer hadde du med å få speedoen til å fungere?
Og eksosen; 1 - tar den hensyn til den opprinnelige pulseringen og dempingen som originalpotta gjorde?
2 - kommer på PM