Hvordan laste ned Cydia på iPad?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Erik.H.M
Motorsykkelen din: Triumph Speed Triple R, Yamaha WR250F

Hvordan laste ned Cydia på iPad?

Legg inn av Erik.H.M »

Hei.
Lurer på om det er noen her inne som vet hvordan jeg kan laste ned Cydia til min iPad.
Jeg har forstått det slik, at dette er et veldig fint sted å laste ned apper fra. :-)
Jeg har sett på noen tutorials på hvordan man gjør det på YouTube, men jeg får det ikke til... (BTW, vil helst slippe å JailBreake iPaden min) Etter det jeg har lest om "appen", så er den lovlig. Stemmer dette?

Setter pris på svar, og forhåpentligvis en grundig beskrivelse av hvordan man laster ned appen :P :p
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you
- Jeremy Clarkson

Brukeravatar
Voodoodoo
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013

Re: Hvordan laste ned Cydia på iPad?

Legg inn av Voodoodoo »

Erik.H.M skrev:Hei.
Lurer på om det er noen her inne som vet hvordan jeg kan laste ned Cydia til min iPad.
Jeg har forstått det slik, at dette er et veldig fint sted å laste ned apper fra. :-)
Jeg har sett på noen tutorials på hvordan man gjør det på YouTube, men jeg får det ikke til... (BTW, vil helst slippe å JailBreake iPaden min) Etter det jeg har lest om "appen", så er den lovlig. Stemmer dette?

Setter pris på svar, og forhåpentligvis en grundig beskrivelse av hvordan man laster ned appen :P :p
Edit, jailbreak er seff lovlig og cydia ligeså.. men enkelte av de programmene en kan få via Cydia er ikke lovlige :redface

Jailbreak er uansett et must om man har et apple produkt.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
Erik.H.M
Motorsykkelen din: Triumph Speed Triple R, Yamaha WR250F

Re: Hvordan laste ned Cydia på iPad?

Legg inn av Erik.H.M »

Skjønner. Hva er den enkleste måten å JailBreake iPaden på?
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you
- Jeremy Clarkson

Svar