Prikker
Re: Prikker
Jeg har helt gitt opp nisselandet Norge. Du blir sett på som mer kriminell hvis du begår en forseelse enn en forbrytelse og staten setter alt inn på å få straffet deg. Tror nok enkelte innenfor politiet har funnet ut at det er mer safe å forfølge den vanlige borgeren (evt billisten) enn de tunge kriminelle.
Og så kan jo de folkevalgte bare ta en "bondevik" evt en "storberget" hvis de føler seg litt presset og trenger ferie.
Hurra for Någe!!
Ingen prikker forresten. ever!!
Og så kan jo de folkevalgte bare ta en "bondevik" evt en "storberget" hvis de føler seg litt presset og trenger ferie.
Hurra for Någe!!
Ingen prikker forresten. ever!!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ingen prikker og heller ingen fartsbøter så langt *bank i bordet* ... 

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Galilee
- Motorsykkelen din: Yamaha TDM850 1996
- Kontakt:
Hvis man kaller det 'poeng' istedetfor prikker så blir det straks mye morsommere.
Ja, du har så absolutt et poeng derGalilee skrev:Hvis man kaller det 'poeng' istedetfor prikker så blir det straks mye morsommere.

Velkommen til forumet Galilee :)
Hyggelig med nye nick :)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Ønsker deg selvfølgelig velkommen jeg også! Ikke minst fordi du kjører TDM...Galilee skrev:Hvis man kaller det 'poeng' istedetfor prikker så blir det straks mye morsommere.

Traff en bergenser på Norgestreffet som helt klart hadde snakketøyet i orden. Førerkortet hans var i flg. ham selv gjennomhullet av prikker og så ut, fortsatt iflg. ham selv, som om noen hadde skutt på førerkortet hans med hagle...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Kanskje det, gitt...Pollti skrev:Forumet burde døpes om til TDM Forum

Neida, bør nok ikke det! Men når det først er nevnt så mener jeg å huske at Pollti også var inne på muligheten for å skaffe seg nettopp en slik sykkel... :-

Men feil takt og altfor mange kubikk (og kanskje også for mange sylindre, for alt jeg vet...

Kunne jo lage et system hvor Onkel Blå ga ut poeng for pen adferd i trafikkenGalilee skrev:Hvis man kaller det 'poeng' istedetfor prikker så blir det straks mye morsommere.

Ja, men så valgte jeg å være trofast mot Cagge og storkose med den ene sylinderen hennes i år og. Kan nok hende det blir kjøpt en større sykkel men det blir mest sannsynlig ikke i år. 4T frister egentlig ikke mye så da blir utvalget begrenset, nesten begredelig. 

- rogg
- Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
- Kontakt:
Ragnhild skrev:Kunne jo lage et system hvor Onkel Blå ga ut poeng for pen adferd i trafikkenGalilee skrev:Hvis man kaller det 'poeng' istedetfor prikker så blir det straks mye morsommere.)

Ikke at dette innlegget har noe med tråden å gjøre men da jeg forsikret Kim-Il som Haus Gestapo skal kjøre så var If veldig greie. Dama hos If kikket gjennom alle forsikringene og fjernet rabatten fra Huseierenes Landsforbund på huset på 10% og la inn rabatten fra KNA på 8% på huset, overførte 20% av bonusen fra Cagge til Kabul Kareten og gav 10% rabatt på biler,MC og moped forsikring-igjen fra KNA medlemsskapet. Så syntes hun at skadestatistikken var så bra at hun gav enda litt mere rabatt pga det
Når hun var ferdig så var Kim-Il fullkasko forsikret og If skyldte meg kr 1192,00.
Av skader så hadde hun registrert en skade på gamle huset forårsaket av kommunens entrepenør under veibygging som de hadde glemt å ta regress for og 1 skade på bil for 16 måneder siden. Siden de hadde glemt å gå til regressak og at det nye huset har fått kraftig oppgradert elektrisk system inkl. inntak,sikringsskap og full pakke med e-verks og brannvesen inspeksjonsjoner bestått uten anmerkninger og har vært sjekket av If for å få superforsikring så vil de utarbeide ny premie for huset ganske snart. Hun bemerket spesiellt at skadestatistikken for biler og MC var veldig hyggelig lesning for If.
Da blir min litt lettvinte konklusjon at det lønner seg å kjøre pent.

Av skader så hadde hun registrert en skade på gamle huset forårsaket av kommunens entrepenør under veibygging som de hadde glemt å ta regress for og 1 skade på bil for 16 måneder siden. Siden de hadde glemt å gå til regressak og at det nye huset har fått kraftig oppgradert elektrisk system inkl. inntak,sikringsskap og full pakke med e-verks og brannvesen inspeksjonsjoner bestått uten anmerkninger og har vært sjekket av If for å få superforsikring så vil de utarbeide ny premie for huset ganske snart. Hun bemerket spesiellt at skadestatistikken for biler og MC var veldig hyggelig lesning for If.
Da blir min litt lettvinte konklusjon at det lønner seg å kjøre pent.
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Da jeg og kjerringa hadde vært i barnedåp på Roa kjørte vi rett i kamerafella på tur til stedet Gud glemte og Fanden forlot.AJ skrev:Ingen prikker og heller ingen fartsbøter så langt *bank i bordet* ...
Dette var før en fikk prikkpoeng.....

Ingen betydning,men AJ vet nok hvor det er snakk om. (Lunner/Brandbu)?
:- :-
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Legger denne her jeg og ber dere alle kjøre forsvarlig og trygt :)
http://www.politi.no/portal/page?_pagei ... l=uicell03" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.politi.no/portal/page?_pagei ... l=uicell03" onclick="window.open(this.href);return false;
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OnlineAJ
- Administrator
- Kontakt:
Er en fotoboks rett ved broa på Roa (som er omtalt i en annen tråd her på Forumet...Intruder skrev:Da jeg og kjerringa hadde vært i barnedåp på Roa kjørte vi rett i kamerafella på tur til stedet Gud glemte og Fanden forlot.AJ skrev:Ingen prikker og heller ingen fartsbøter så langt *bank i bordet* ...
Dette var før en fikk prikkpoeng.....![]()
Ingen betydning,men AJ vet nok hvor det er snakk om. (Lunner/Brandbu)?
:- :-

Så sant som det er sagtGalilee skrev:Hvis man kaller det 'poeng' istedetfor prikker så blir det straks mye morsommere.