En kan ikke spise hva en vil bare for en faster en dag eller to i ukenCarpa skrev:Tja, du kan jo 5 dager i uken spise akkurat hva du vil, i motsetning til f.eks Grethe Roede sitt kosthold.LordShaft skrev:til dere som vurderer faste....
Det er overraskende lett og gjør masse godt for kroppen. Det er som med alt annet, en omstilling som kan være litt tøff og hard første uken, eller 2 første ukene. Men dette går seg til.
Jeg kjørte periodisk faste i 6 måneder og hadde veldig suksess med det. Men for meg var det en midlertidig løsning. Trivdes ikke med det i lengden.
Den dokumentaren var utrolig interessant. spørsmålet er bare hvor langt de kommer med den studien de holder på med. Der er tunge krefter i matverden som vil ha deg til å bruke pengene på hurtig usunn mat
Kunne vært artig å prøve denne 5:2 dietten, men er redd det blir for hardt å kombinere med jevnlig trening. Men det går kanskje om jeg faster på de dagene jeg ikke trener![]()
Du trener jo mye, hvordan påvirket fastingen treningen din?

Det er faktisk overraskende lett å trene på fastedager. Men dette er også veldig inviduellt, og hvor fort kroppen venner seg til denne formen for kosthold. Det er ikke noe du bare skal prøve i 2 uker, for så å "gi opp" stay with it....kroppen venner seg til det mest utrolige.
Selv har jeg funnet ut at å spise jevnt hele uken, begrense inntak av raske karbohydrater og spise sunt fungerer best for meg. Jeg liker også å kose meg når det er på sin plass.
Alt med måte