Litt sen oppdatering men det får gå.
Må si butikken lå litt gjemt og lett å kjøre forbi om man ikke er oppmerksom, erfarte på harde måten.

Ellers er den liten butikk med få utvalg av sykler og klær og utstyr. Snakket med Bjørn, som er god kjenning av kjørelæreren, og skikkelig grei kar.
Så litt på utvalget deres, og allerede godt i gang med salgene. XJ6en jeg siklet på de siste månedene var også naturligvis solgt, nevnte at nå førsesongen er det høymarked for brukte sykler og alle driver og oppgraderer sine. Viste meg en ganske fin FZ8 SA med full tilbehør, men nakne appellerer ikke så mye til meg, da jeg gjerne vil ha helkåpe pga mindre rengjøring og vedlikehold (mulig det er bare min uvitenhet, men syns det virker logisk at nakne sykler blir mer skitten og krever mer vedlikehold enn de med helkåpe). Var ikke noe problem å bestille hva man måtte ønske da.
Nevnte også at Svein Svendsen hadde kjøpt nye XJ6 skolesykler, noe som har fått meg til å tenke nå på valg av trafikkskole. Tempo kjører BMW, mest trolig F650/700/800, og lurer på om jeg burde ta hele opplæringen hos SS istedenfor. Nå har jeg jo blitt dilla på dem allerede og de bruker også samme bane til kjøretimene. Skjønt, da må jeg kanskje ta MC-kurset på nytt. Det må jeg forhøre med dem om.
Jeg har tidligere vært på Høiden MC og Yamaha Vinterbro, mulig jeg tar en tur igjen etterhvert. Vinterbro er ganske stort, men leste at ikke alle er fornøyd med kundeservicen.
Hadde også tenkt å se smått på bekledning, men hvis skolene tilbyr leie av all utstyr til fast pris, venter jeg nok med det til vi starter.
Kommer og går..