Da fortsetter je å kjøre med halvt lyktglass bak på henger`n og uorginalt lys på ATV`n.
Enkelte ting går lett i glømmeboka når dagens ongdommer skal irettesettes. :-)åIntruder skrev:Svein 2 har et ungt fleksibelt sinn og godtar nok litt mopedhvining...husker kanskje tida med Honda 50n,skjønt det ar ikke særlig ly i dem....originalt...
Er det ikke slik med alle ting?Svein2 skrev:Enkelte ting går lett i glømmeboka når dagens ongdommer skal irettesettes. :-)åIntruder skrev:Svein 2 har et ungt fleksibelt sinn og godtar nok litt mopedhvining...husker kanskje tida med Honda 50n,skjønt det ar ikke særlig ly i dem....originalt...
Ok.... Jeg må bare understreke at jeg er enig med, og likte denne :)Voodoodoo skrev:Tja, hvor skal jeg begynne....
Det er vel ganske godt dokumentert at teknisk stand på kjøretøyet ikke er en faktor i mculykker. Allikevel blir vi altså pålagt å bruke tid og penger på en helt unødvendig kontroll.
Forslag om eu kontroll har jo vært luftet før og det er vel ikke tvil om at før eller siden vil de reguleringskåte pampene i Brussel får gjennomslag for idiotiet sitt.
Siden vi er pliktige til å vedta dette på grunn av at Gro solgte nasjonen til EU i 1994 vil vi nok måtte belage oss på å pakke sykkelen på tilhengeren i Januar(om en er uheldig)hvert annet år og kjøre 10-30mil for å gjennomføre en totalt unødvendig sjekk.
Frister meg å si at en burde hahele gjengen men det ville ha vært en hatefull ytring og sannsynligvis imot forumreglene. Dessuten har jo de samma folka klart å innføre datalagringsdirektivet så jeg havner vel på obs lista ved å si no sånt
Ja, det må man nesten ha ... det finnes jo hundrevis av organisasjoner med minst like edle formål som NMCU ... det kan bli dyrt hvis man ikke er knallhard i prioriteringeneLordShaft skrev:Det er ikke alt som nmcu gjør som er gull. De tåler vår sak i mange tilfeller, men føler samtidig at det står å hviler på gjerdet i andre saker. En flott organisasjon jeg støtter, men har full forståelse og respekt for de som velger å ikke støtte de :-)
Note 3