2002 Kawasaki W650

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
superduper
Innlegg: 96
Registrert: 03 jan 2013, 19:55
Motorsykkelen din: Old School CHOPPER!

2002 Kawasaki W650

Legg inn av superduper »

Har en Kawasaki W650 jeg ønsker å bytte med en Harley-Davidson Sporster, eller eventuelt selge.

For de av dere som ikke kjenner til Kawasaki W650 så er dette en motorsykkel med en perfekt kombinasjon av klassisk utseende og moderne teknologi. Denne modellen ble produsert som en replika-modell av Kawasaki sin gamle W1 650. Kombinasjonen av det klassiske utseendet og den moderne teknologien er en ting, men Kawasaki har også forholdt seg til å kopiere den lave vekten du finner hos de eldre motorsykkelene. Den lave vekten gjør at sykkelen er en fryd å kjøre både i byen og på svingete landeveier.

Dersom du ønsker å vite mer om Kawasaki W650 kan du lese gjennom "Mc-avisa" sin test av modellen: http://www.mc-avisa.no/index.php?id=381 ... bf3d991264

Ellers kan det fortelles at sykkelen har både kick- og elektrisk-starter. Den er utrolig billig å forsikre. Selv betaler jeg ca. 1500,- for full-kasko. Sykkelen har hatt 1 eier fram til jeg overtok den og har kun gått 700 mil, så den er i utmerket tilstand. Det medfølger ekstra potter som gir mer av den klassiske twin-lyden samt. et Cafe-racer styre for den som liker den stilen.

Sykkelen kan sees i Oslo-området etter avtale.

(Bilder av sykkelen vil komme ved snareste anledning)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Svar