Om en grønn, (les moderator) eller rød (les admin) har post nummer 200.000 så blir det selvsagt første post der etter som er skrevet av en vanlig bruker!hakhap skrev:Vad skjer hvis en grønn skriver 200.000????

Om en grønn, (les moderator) eller rød (les admin) har post nummer 200.000 så blir det selvsagt første post der etter som er skrevet av en vanlig bruker!hakhap skrev:Vad skjer hvis en grønn skriver 200.000????
Hahah! Har en følelse av at jeg hadde blitt diskvalifisert om jeg hadde fremprovosert den ved å poste i vilden sky over hele forumet når jeg har det omtrent for meg selv.SuperMorten skrev:Er ikke noe problem det.. 250 poster igjen nå. Så når natten kommer, så er det bare å finne frem gamle tråder, og prøve å si noe mer eller mindre fornuftig.. Innen hanen galer, burde du ha klart det..mortenolb skrev:Er ikke noe å tenke på. Nr 200 000 blir meg!
Stakkers deg, plenen klarer seg nok skal du seIntruder skrev:Spenningen er på topp--og om et par måneder må jeg rake plenen
sukk..
Antall innlegg: 199832hakhap skrev:Nå er jeg nyskjerrig på hvem som postet nr. 200 000
mortenolb skrev:Antall innlegg: 199832hakhap skrev:Nå er jeg nyskjerrig på hvem som postet nr. 200 000
På hytta på Sjusjøen håper jeg??Intruder skrev:Spenningen er på topp--og om et par måneder må jeg rake plenen
sukk..
Yes!
Jess,jeg følger medAJ skrev:Yes!
Grattis til gorbys :=D>.
Premien blir noe fra MCsiden Butikken
har ikke bestemt oss helt for hva det blir enda, men det blir annonsert her i tråden så snart innehaverne av MC Butikken, eller Broderi og Sydesign, som de jo egentlig heter, kommer med et forslag, som jeg har spurt dem om.
Så det er bare å følge med videre!
Intruder skrev:Jess,jeg følger medAJ skrev:Yes!
Grattis til gorbys :=D>.
Premien blir noe fra MCsiden Butikken
har ikke bestemt oss helt for hva det blir enda, men det blir annonsert her i tråden så snart innehaverne av MC Butikken, eller Broderi og Sydesign, som de jo egentlig heter, kommer med et forslag, som jeg har spurt dem om.
Så det er bare å følge med videre!
![]()
![]()