Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Dette hadde jeg aldri trodd AJ. Hun klarer seg mye bedre enn hva jeg hadde drømt om selv i mine våteste drømmer. I går stakk hun av fra parkeringsplassen til Maxbo og dro et par runder rundt Rimi også. Helt ypperlig i boka mi !Det kommer sikkert ikke til å gå veldig fort med henne på veien fordi hun av natur er er en forsiktig person. Men det kan jeg godt leve med. :bananas

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Tenk om det går så ille at du ikke får ha Cagge i fred for henne....... :[-X
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hun får leke med sin Gule Venn ! Det er 3 ting som kan utløse de mest rabiate utbrudd i heimen og det er å kødde med bikkja og uautoirisert tukling med Cagge og båten. Syntes jeg ser henne når eksosventilen åpner :lol Nesten så jeg er fristet til å sette Evo 2 motoren i ramma igjen. :prf :bananas :bananas

Pollti

Legg inn av Pollti »

Siste rapport fra Hjemmefronten er at jeg må innfinne meg snøggast råd i heimen! Hun er kjøresjuk og vil ha fullt kjøreutstyr nå. Tar nok litt tid det siden jeg tukler med 60 000 tonn med alu i Russland akkurat nå. :knegg Har bedt Kawa Bæiben å hjelpe henne å trille mopeden bort til Maxbo parkeringsplassen for å kjøre enda flere 8 tall. Kawa Bæiben føler nok ansvaret tynger litt , for hva hvis Moderen går på trynet ? Mine forsikringer om at da må Kim-Il repareres uten sure miner går ikke helt inn. Hadde jeg ikke ved selvsyn sett hvor babyene kommer ut kunne jeg sverget at det er via Faderens nese!! :notlistening

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

noen ganger minner det om mental kloning ja...andre ganger lurer en på om mor har hatt besøk... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

komer mora på besøk lir det som blomsterpotte jord. :notlistening

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Vask munnen din gutt---ja,bruk drinken.........Nei....... :eh :vin :~|
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Fikk beskjed om å innfinne meg prompte, for nå er hun kjøresjuk. Men så er jeg idømt 24 timer i fengsel for brudd på immigrasjonslover og soning er fra 25 til 26 juni. Det blir nok særs festelig :doh Særlig når det er Hotellet som har røret det til og ikke meg. Sergey får gå rundt med dollarbunken så ordner det seg nok :prf

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

Vær glad eller lei deg for at hun har kjøresyken og ikke kyssesyken.Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti

Legg inn av Pollti »

Hun bæljer igjen, men nå har tvilen tatt den lille sjelen . Hun vet ikke om hun tør på egen hånd. Feiging ut er ikke en option fikk hun beskjed om. Skremmende nok så var hun enig. Til uka er vi på veien. :scratch

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg diskutert potteplantevanning med Jalmar i flere dager. Nå er vi nemlig i besittelse av et mangesidig dokument om potteplante og hageblomst vanning og det dokumentet er ånkli komplisert. Til helgen så vil vi antagelig prøve ut kånjakk vanning. :prf I disse tørketider så er nok det løsningen.

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

:doh

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Vanne potteplanter med konjakk? Sløsing! Grønnsværet får ta til takke med vann. :mk
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Plantene skal da ikke ha kånjakk. Det er reservert for gartnerene så de får gode ideer og muligens skjønner instruksjonene. :knegg

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Husk at det grønne skal være over jorden. :lol
Pogo

Svar