Ikke verst bare det

"Konkurransen" fra Facebook er en av flere faktorer som vi har måttet forholde oss til de siste årene. Et uavhengig forum som MCsiden.no uten samme finansielle muskler som disse store internasjonale sosiale mediene, kan fort bli "borte" i mengden.
Takket være aktive medlemmer ser det ut til at vi greier oss rimelig bra i denne "konkurransen", selv etter 10 år i et online-marked i stadig utvikling.
Nå kan vi feire 10-årsjubileum og har gjort oss noen tanker om veien videre og hva vi kanskje kan tilby medlemmene liitt mer enn enn et enn aktivt forum.
Det vi har lyst til å sjekke nærmere er om det er interessant med følgende forslag:
- å gi muligheter for medlemsfordeler mot en medlemskontingent?
La meg straks legge til at dette fortsatt er på idéstadiet, hvor vi ser for oss muligheten til å tilby MCsiden.no medlemmene kundefordeler hos forhandlere og butikker.
Jeg har forhørt meg med en MC-forhandler allerede, som har gitt uttrykk for at han er positiv til dette. Under forutsetning av at det kan framvises medlemsbevis.
Og det kan vi fint få til med egne medlemskort.
Og for å få slikt medlemskort tenker vi oss en symbolsk årlig medlemskontingent til de som ønsker å være MCsiden.no medlemmer med kundefordeler.
Så langt har jeg positive tilbakemeldinger på å gi MCsiden.no medlemmer rabatt på enkelte produkter fra én forhandler. Men jeg utelukker ikke at det kan være flere interesserte der ute. Men hvor interessant dette er for butikker og forhandlere og hvor gode tilbudene eventuelt vil være, kan jeg jeg ikke si noe sikkert om på nåværende tidspunkt, som det heter...

Uten interesse fra bransjen blir det selvfølgelig ikke til at vi forsetter med idéen. Men inntil vi vet mer om det er vi interessert å høre hva dere mener.
Spørsmålet er om det er interesse fra dere som registrerte medlemmer her inne for å følge opp denne idéen...?
Så fyr løs, folkens!
Hva tenker dere?
AJ