De er best de fleste klasser utenom cruiser/custom segmentet.
Touring, Adventure, RR, Sporttourere......BMW

Leste også noen biltester. BMW X3 og X5 er de beste SUV i hver sine klasser.
Det sier ganske mye om BMW som merkevare.

Som merke så er det vel ingen som kan konkurere med Harley?simpson skrev:At BMW som merke er verden beste sykkel, er vel så nære fasiten går an å komme.
Touring, Adventure, RR, Sporttourere......BMW![]()
Tror man må skille mellom salgstall og kvalitet/kjøreegenskaper.JohnnyTh skrev:Som merke så er det vel ingen som kan konkurere med Harley?simpson skrev:At BMW som merke er verden beste sykkel, er vel så nære fasiten går an å komme.
Nei at det er verdens beste merke. Alle vet hva en Harly er. Men spør man noen hva en BMW er så svarer de fleste en bil. Uansett så er jo dette en avsporing i forhold til beste sykkel.jhn skrev:Tror man må skille mellom salgstall og kvalitet/kjøreegenskaper.JohnnyTh skrev:Som merke så er det vel ingen som kan konkurere med Harley?simpson skrev:At BMW som merke er verden beste sykkel, er vel så nære fasiten går an å komme.
Du mener vel ikke at HD er verdens beste motorsykkel?
Stort sett alle merker med SUV var med.JohnnyTh skrev:Som merke så er det vel ingen som kan konkurere med Harley?simpson skrev:At BMW som merke er verden beste sykkel, er vel så nære fasiten går an å komme.
Som bil er vel BMW fult på høyde med andre dyre Tyske bilprodusenter, men bortsett fra X serien så er det ikke noe vinterbil. Hvilke andre Suv'er var med i testen?
Jeg har kjørt endel 520d touring som taxi og jeg har motsatt erfaring. Veldig lite egnet på snøføre. Kan selvsagt ikke sammenligne med min egen privatbil men har kjørt mye 2 hjulstrekk som er bedre og har ofte blitt forbikjørt av andre når jeg står fast med taxien. Forhjulstrekk har nok en fordel på glatt føre. Men på bare veier så er 520 en fantastisk bil. Føles sportslig selv med den lille diselmotoren.simpson skrev:Stort sett alle merker med SUV var med.JohnnyTh skrev:Som merke så er det vel ingen som kan konkurere med Harley?simpson skrev:At BMW som merke er verden beste sykkel, er vel så nære fasiten går an å komme.
Som bil er vel BMW fult på høyde med andre dyre Tyske bilprodusenter, men bortsett fra X serien så er det ikke noe vinterbil. Hvilke andre Suv'er var med i testen?
Men glemte å nevne denne http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 791939.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
De gjør men andre ord rent bord i bilverden.
Har tidligere hatt 3 BMW og må si at den ikke er noen dårlig vinterbil i det hele tatt.
Har aldri stått fast og den er akkurat like god som andre 2 hjulstrekkere.
Kjørte en stund med en BMW 118D, fungerte greit på vinterføre den. (Så lenge man kjørte med vinterdekk)JohnnyTh skrev:Jeg har kjørt endel 520d touring som taxi og jeg har motsatt erfaring. Veldig lite egnet på snøføre. Kan selvsagt ikke sammenligne med min egen privatbil men har kjørt mye 2 hjulstrekk som er bedre og har ofte blitt forbikjørt av andre når jeg står fast med taxien. Forhjulstrekk har nok en fordel på glatt føre. Men på bare veier så er 520 en fantastisk bil. Føles sportslig selv med den lille diselmotoren.simpson skrev:Stort sett alle merker med SUV var med.JohnnyTh skrev:Som merke så er det vel ingen som kan konkurere med Harley?simpson skrev:At BMW som merke er verden beste sykkel, er vel så nære fasiten går an å komme.
Men glemte å nevne denne http://www.klikk.no/motor/bil/biltester ... 791939.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
De gjør men andre ord rent bord i bilverden.
Har tidligere hatt 3 BMW og må si at den ikke er noen dårlig vinterbil i det hele tatt.
Har aldri stått fast og den er akkurat like god som andre 2 hjulstrekkere.
Er det ikke litt snålt at de satte K1600GTL og K1600GT i hver sin klasse. Er vel ikke så mye forskjell på dem?Erik.H.M skrev:Bladet "Cycle world" har kåret de ti beste syklene i hver sin klasse :-)
http://www.cycleworld.com/ten_best_bike ... ikes-2013/
he,he... Fant akkurat nå denne jeg også. Så da er det bare for de salige bmw-fantastene her inne å begynne å forsvare sine tohjulinger.jhn skrev:Her er en annen liste ... kanskje litt overraskende for noen, og litt glede for noen andre![]()
http://www.fool.com/investing/general/2 ... y-can.aspx
Ingen Italienere på den listen....jhn skrev:Her er en annen liste ... kanskje litt overraskende for noen, og litt glede for noen andre![]()
Må vel bety at italienerne er bortimot helt feil-frie det da, og stiller som kandidater til Verden Beste Sykkel !!simpson skrev:Ingen Italienere på den listen....jhn skrev:Her er en annen liste ... kanskje litt overraskende for noen, og litt glede for noen andre![]()