Da har jeg fått svar fra selskapet jeg har forsikring hos. De beklaget misforståelsen og jeg kunne fortsette å ha sykkelen der siden det var en sportstourer! Det er gode nyheter, da dette selskapet er billigst av alle jeg har sjekket på min sykkel. :)
I dag har jeg vært å sett på en 2011 R6 også. Kan vel si at jeg ble frelst hehe :)
De hadde også en Kawa ZX6-R som jeg fikk prøve, men sittestillingen på kawaen er for lav for meg. Er ganske høy, så jeg syns R6-en passa meg perfekt. På kawaen føltes det litt rart ut når jeg sitter rett opp og ned på salen.
Så jeg har bestemt meg for at det blir R6 til våren. Den 2011 modellen var utrolig strøken, men litt dyr for meg for øyebliket da jeg skal kjøpe meg hus til sommeren, så kan ikke svi av altfor mye på sykkel. Hva tror dere en 2006-2007 mod R6 burde gå for i år? Kilometerstand tenker jeg ikke så mye over hvis den er godt vedlikeholdt, men mer enn 50 000km prøver jeg å holde meg unna.
Jeg tror jeg kan få tak i en 06-07 til rundt 70-80, hva tror dere om det?
Har SÅÅ lyst til å kjøre sykkel nå, det vrir seg i kroppen etter jeg var å så på R6-en