Noen som kan hjelpe oss?
-
Noen som kan hjelpe oss?
Hei, beklager at jeg ikke har gitt svar fra meg tidligere. Norges cykleforbund nekter oss å ha MC følge så da er det lite å gjøre.... Takk alikevel for alle henvendelser. Christoffer
Sist redigert av Sykkelrytter'n den 14 mar 2005, 22:09, redigert 1 gang totalt.
Hei å hå dere..
Joda, syntes det hørte kjempespennende ut jeg! og artikler vil det i såfall bli!!
Og til Indian.. .. jeg sier ja takk jeg til ditt følge, for jeg vet ikke hvort Otta er.. MEN jeg sitter IKKE bakpå..
: eller kanskje .. et lite stykke? får se..
jeg får vel gi beskjed da..
Hilsen Bente
Joda, syntes det hørte kjempespennende ut jeg! og artikler vil det i såfall bli!!

Og til Indian.. .. jeg sier ja takk jeg til ditt følge, for jeg vet ikke hvort Otta er.. MEN jeg sitter IKKE bakpå..

jeg får vel gi beskjed da..
Hilsen Bente
Indian skrev:Jeg kan vise henne veien til Otta....Ronny skrev:Jeg snakket med Bente Bakken Rasmussen i dag, og hun nevte at hun nok godt kunne tenke seg dette, og da får vi sikkert en reportasje med på kjøpet. Artig!
:
Re: Noen som kan hjelpe oss?
Nekter å ha sykkel som følge, hvorfor det da? skal jo bare kjøre ved siden av og dele ut vannflasker.Sykkelrytter'n skrev:Hei, beklager at jeg ikke har gitt svar fra meg tidligere. Norges cykleforbund nekter oss å ha MC følge så da er det lite å gjøre.... Takk alikevel for alle henvendelser. Christoffer
-